Ik ga niet dat heb ik uitgelegd en nienke moet wel!
Jij moet gewoon.
Nienkee_
Geplaatst: 15-07-10 09:30
_Dieuwke schreef:
Nienkee_ schreef:
jawel dieuwke moet van mij
Ik ga niet dat heb ik uitgelegd en nienke moet wel!
Jij moet gewoon.
Ja maar kijk ik had ook nog bij dat ding twijfel neergezet om de prijs enzo dus dan gaan jullie maar mooi bij jullie thuis en als iemand nog een paardje over heeft ofzo dan ga ik mee
Ik neem mijn paard ook echt niet mee hoor! Als we naar het fjordenpaard gaan dan huur ik er 1, zenn is helemaal niet gewend op buitenrit enzo dus dat is niet zo veilig
Ik wil wel gaan maar niet naar de Fjordenpaard te ver weg. En Mandy moeilijk meenemen super geregeld dat ik met jullie mee kan. maar als ze daar een bommetje is kan niemand me helpen.
Ik wil wel gaan maar niet naar de Fjordenpaard te ver weg. En Mandy moeilijk meenemen super geregeld dat ik met jullie mee kan. maar als ze daar een bommetje is kan niemand me helpen.
Kunnen we niet gewoon iets doen waarbij we niet gaan rijden? Want sommige mensen kunnen dan niet mee, of mogen niet of wat dan ook, en we spreken nu wel van alles af, maar geen datum omdat niemand weet wanneer je zoiets met je pony kan doen. Ik weet ook niet precies wat we dan moeten doen, maar daar kunnen we dan met z'n alle over nadenken. Dat rijden word toch niks denk ik.. (omdat we steeds niks daarover afspreken)
_Bitje_
Geplaatst: 01-08-10 16:28
enniee schreef:
Dieuwkee schreef: