[BESLOTEN] HSV Ponykamp 2010

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

misslauie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:41

Citaat:
Willen jullie dit lijstje quoten en je opnieuw opgeven?

Heel weekend..

- Sita met paard
- Marinda met paard
- laura met paard *(esmee brengt paard)

Aparte dagen..

Zaterdag:

Zondag:

- Maartje

wat betreft siet, ik snap dat je het misschien vervelend vind om zo "streng" te moeten zijn maar ik vind het niet meer dan logisch dat er even dingen geplanned en vastgezet moeten worden :) hoef je je niet voor te verontschuldigen ;)

@ corin ohw zou leuk zijn als je toch zo veel mogelijk mee komt doen meid :*

en nu maar de zonnestraaltjes verzamelen om daar mee naar toe te nemen! hihi :D

heb er zin innnnnn :))

Emori

Re: [BESLOTEN] HSV Ponykamp 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:28

mijn bazin heeft de kids dan niet, dus misschien is er een mogelijkheid dat ik het hele weekend vrij kan, maar ik ben de week ervoor al vrij voor de veluwe -O-
weet nog neit wat handig is.. mach vrijdag meenemen of hem thuis laten

misslauie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:31

ohwww dat zou helemaal leuk zijn als je er het hele weekend bij kan zijnn :+: eens ff kijken een lokkertje voor corin... *denkt ff na...* malibu? :P
hm ja is opzich wel lastig 2 weekenden achter elkaar maar sja gebeurt ook niet zo vaak denk ik O:)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 15:17

Tja helaas moet ik voor mijzelf afzeggen dan. Zou het heel leuk en gezellig vinden en het zou heel tof zijn om jullie allemaal te zien, maar ik zit hoogstwaarschijnlijk in Frankrijk.

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 11:31

Ik ga niet mee... Ik kan nu een verhaal houden over dat ik niet kan of dat ik het te druk heb, maar ik wil eigenlijk gewoon eerlijk zijn.
Ik heb eigenlijk gewoon geen zin. Ik heb het gevoel dat ik niet bij het topic hoor. Dit komt natuurlijk ook door mijzelf doordat ik de laatste tijd zo weinig ben geweest, maar het is ook een reden waarom ik zo weinig kom. Ik heb het idee dat het topic alleen maar om bepaalde mensen draait en dat er nauwelijks op me wordt gereageerd als ik er ben.. Het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar dit gevoel heb ik. En hierdoor heb ik er geen zin meer in..

Ik wens jullie heel veel plezier. :) En hopelijk gaan je paardjes het goed doen op de keuring Sita!

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:36

Sorry hoor maar als mensen wegblijven uit een topic,dan is het toch niet zo raar dat op een bepaald moment een topic om bepaalde mensen draait als die wel blijven komen :o

Vind het heel jammer dat het zo loopt...zo enthousiast hoe iedereen eerst was...hoe leuk Siet het ook vond om het voor iedereen een leuk weekend te maken en nu....nu zijn we nog maar met zijn 3 à 4 personen :\

Kunnen net zo goed alleen naar de keuring gaan en daar een leuke dag er van maken....

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:56

Dit is mischien niet de juiste plek om dit soort dingen te bespreken :n
Want het verdringt wel een beetje de leuke gedachte van het ponykamp van Siet..

Maar graag zou ik er toch wat over willen zeggen.

Ik denk dat het gewoon een wisselwerking is..
Op een gegeven moment als je vind dat het teveel om anderen gaat draaien, dan kun je 2 dingen doen, of proberen het op te merken en te vragen of er rekening mee gehouden kan worden.
Of gewoon idd jezelf terug trekken en er vrede mee hebben dat als je dan een keer weer wat post , dat er dan minder reacties op jouw post zullen zijn.

Vergeet niet, er zijn 2 kanten en het kan gewoon makkelijk zo zijn dat die bepaalde personen het niet eens doorhebben dat er anderen in het topic zo over denken.

Ik denk niet dat er met opzet mensen worden buitengesloten :n
Dat is nooit de bedoeling geweest, tenminste dat kan ik me niet voorstellen...

En het is de laatste tijd gewoon stil in het topic en het zijn ook vaak dezelfde mensen die er nog wel te vinden zijn.
Ook hier zullen vast wel redenen voor zijn.

Maar volgens mij zijn we allemaal oud en wijs genoeg om rekening met elkaar te houden en anders elkaar er even op te attenderen van goh, is er een reden waarom er niet meer op mij word gereageerd ofzo ;)
Daarvoor kennen we elkaar toch wel goed genoeg??

Ik ben zelf ook niet altijd aanwezig of reageer op iedereen en dat is absoluut niet persoonlijk bedoelt maar het gebeurt weleens.. ;)

Ik bedoel er verder niets verkeerds mee richting jou Robin, het is niet aanvallend bedoeld :n absoluut niet

Als er een probleem is, dan moet het wel de kans gegeven worden om uitgepraat te worden.
En dat kan alleen als beide partijen weten welk of wat voor probleem er is..
Dus dan moet het wel onder woorden gebracht worden , denk ik dan..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-10 14:02

Ik heb besloten het kamp te cancellen, als het zo moet heb ik er geen zin meer in..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 14:04

Jammer dat het niet meer doorgaat Sita. Ook al kon ik niet meer meedoen omdat ik het niet op tijd wist, ik vind het wel super van je dat je iig de moeite wou nemen om het te organiseren. Het is jammer dat het uiteindelijk zo loopt. :(:)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-10 14:04

En er moet ook niet gedacht worden dat ik nog eens wat organiseer.. Het is altijd wat, is het niet vooraf is het wel achteraf gezeur en gezeik..

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 14:27

Oh, wat ontzettend jammer Sita, maar begrijp het wel van jou kant :(:) Had graag nog willen komen, had t weekend al vrij gevraagd :o
weet alleen niet of ik de lange reis in me eentje zo'n succes had gevonden :+ echt heel vervelend voor je dat het zo heeft moeten lopen..

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 16:04

Heel jammer Siet, maar meid, aan jouw inzet en organisatie ligt het absoluut niet...
Twijfel daar niet aan!
Respectvol hoe je het weer wou aanpakken en organiseren!

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 16:43

Marinda en Maartje, ik kan me wel in jullie posts vinden.. Ik wil ook echt niet de schuld op jullie afschuiven, want ik besef zelf ook wel dat het ook komt doordat ik zo weinig kom. Maartje je hebt gelijk dat ik het eigenlijk al eerder had moeten aangeven. :)

Maar het leek me wel beter om af te zeggen, dan dat ik daar straks de boel zit te verpesten omdat ik er eigenlijk geen zin in heb..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 16:53

maartje_h schreef:
Heel jammer Siet, maar meid, aan jouw inzet en organisatie ligt het absoluut niet...
Twijfel daar niet aan!
Respectvol hoe je het weer wou aanpakken en organiseren!

Hier ga ik helemaal in mee :) je organiseert altijd dingen super Sita maar ik begrijp je ook volkomen.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:30

Dus ik hoef zo te lezen Doos niet te brengen, waarom maken jullie dan niet een gezellige zaterdag ervan als jullie naar de keuring gaan... is toch net zo leuk.

Als je terug kom dan geef je die meiden een borrel, gooi ze op een luchtbed of bij de kleine op stal (wat trouwens een schatje is....gefeliciteerd meis) en schop je iedereen de volgende dag weer naar huis.
Kan ook heeeeeeeeeel gezellig zijn, dan wordt het gewoon een pyama party....

Maar ik snap je wel hoor.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-10 22:35

Kom je ook niet gezellig Esmee... :P

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 23:54

He, balen!!! Ik had toevallig dinsdag nog mondeling met mijn baas overlegd of ik vrij zou kunnen zijn...
Maar ook ik snap de reden van het cancellen! Had het niet anders gedaan denk ik :o

En Siet, wat mij betreft, als je wat organiseerde, was het georganiseerd en had ik echt niets te klagen :n +:)+

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 09:47

Sita_ schreef:

Goed idee, als je een bejaarde erbij wilt hebben.. dan vind ik het wel leuk.
:D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:39

Maar meiden, vinden jullie het nog wel leuk als ik jullie kom meeten op de keuring bijvoorbeeld? :) Denk wel dat ik even ga en zou 't wel leuk vinden om jullie dan nog ff te spreken / te zien..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 08:57

Mando schreef:
Sita_ schreef:

Goed idee, als je een bejaarde erbij wilt hebben.. dan vind ik het wel leuk.
:D

Altijd gezellig! :D

Rianne, natuurlijk zou t leuk zijn als we elkaar op de keuring zien.. Dus als je ons wilt komen aanmoedigen is dat helemaal super... :D
Alleen dan komt iedereen op eigen initiatief daarheen, ik regel verder niks meer...
Wel zit ik nog te denken om eind van de dag dan nog wat leuks te doen met t keuringsgroepje, maar daar ben ik nog niet uit... Ik zou immers niks meer regelen.. :o

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 09:30

Waar is de keuring trouwens? Bij jou in de buurt.
En ik hobbel wel mee hoor.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 09:52

Jeej *\o/* esmee gezellig mee :D
De keuring is in gorredijk :j

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 12:38

Goed, dan kom ik jullie ook aanmoedigen! :D

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-10 09:27

Ik heb nog even nagedacht en het lijkt me toch leuk om na de keuring nog wat te gaan doen met de supporters... :)
Ik wil niet alleen de kar trekken, dus wie heeft er een idee?

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 09:47

BBQ o.i.d? :D