Dat lijkt mij ook beter. Anders zit ik eerst een half uur in de auto, dan 3 uur in de trein en dan moet ik ook nog weer terug dus ben ik 7 uur op 1 dag aan het reizen
Uhhhmm, iets leuks We zouden kunnen gaan BBQ-en maar dat is natuurlijk wel wat afhankelijk van het weer en de locatie. Gewoon uit eten is ook altijd leuk maar dan is het ook wel leuk als we een activiteit gaan doen 's middags. Ik weet niet hoeveel geld jullie beschikbaar hebben? Ik bedoel: wat hebben jullie in gedachten: iets relatief "goedkoops" of kan het ietsje meer kosten?
Ik heb in principe wel genoeg geld om iets leuks te gaan doen.
Ok, dan is dat wel fijn om te weten Chantal. Geeft verder niks hoor Zou je het eventueel wel kunnen betalen als we zouden gaan BBQ-en of gourmetten? Dan moeten we gewoon met z'n allen de boodschappen doen en betalen.
BBQen of gourmetten hoeft pp echt niet zoveel te kosten. Dat moet makkelijk kunnen toch? Als 't dit soort weer is, vind ik 't prima om te BBQen! Gourmetten hier mag ook nog steeds, als iemand een gourmetstel mee kan nemen
Ik heb wel een BBQ maar ik kom met de trein Als je wilt kun je wel vragenof het bij jou thuis mag Dido dan hebben we in ieder geval een geschikte locatie. Jij woont in Utrecht toch?