Merel hier is ook carnaval maar ik ga zaterdag naar de meeting en blijf dan bij ashley slapen en zondag mis ik dan wel de optocht maar ik heb helemaal geen zin in carnaval heb ruzie met mijn beste vriend sinds gistere zal het verhaal wel uitleggen in het topic
Ik hoop zo dat we ook gaan meeten in de meivakantie
Lindee
Geplaatst: 05-02-10 19:04
maar wie gaan er allemaal nu zeker weten mee? want als we nog auto's enzo moeten regelen
Die mee gaan: - Linde - Estelle - Laurien - Franca - Jess - Ashley - Danique - Claudia - Lindi - Megan - Damelza - Anne - Sietske - en nu weet ik het al niet meer, sorry
Auto's : brengen naar de divoza : moeder estelle moeder lau moeder linde
en dan halen : moeder estelle moeder daan moeder linde
en we gaan naar Estelle haar huis verzamelen? dan gaan we door naar de mac & divoza.
als die 3 kunne brengen en halen moet dat toch voldoende zijn? dan moetten we een beetje proppen mischien is het leuk om iedereen 6 euro in te leggen en dan dat delen door 3 dus 2 euro en dat keer 13 is 26 en dan 3 boekenten van 26 euro halen voor de ouders?
essie_blue
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-10 19:15
Ik kom even binnenvallen
Maar, klopt volgens mij wel !
maar vind het nogal vreemd van die bussen, ga het vanavond even goed navragen, of er echt geen bussen rijden
als we met z'n 13'en zijn met 3 auto's heenreis, dat is dan 4 of 5 per auto, ik denk dat in die van ons maar 4 passen omdat ie klein is, en in het midden zit het alsnog poedersuiker maar het kan wel.
essie_blue
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-10 19:21
HO FLAPPIES
we kunnen gewoon met de bus vanaf mij dan naar centraal station en dan via centr station met nachtegaalstraat dat is in heteren zelf. Dan moeten we wel een eindje lopen maar das zo gepiept
essie_blue
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-10 19:21
ACHUM
dan mogen we wel een bolderkar voor de aankopen meenemen
Lindee
Geplaatst: 05-02-10 19:22
hahahah dus het kan wel dat is ook goed, zal het zo even tegen m'n moeder zeggen lopen is ook wel even gezellig