Ik heb er zin aan , tot morgen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HubbaBubba schreef:Azzaro schreef:hoe doen we het met afrekenen? misschien beetje stom om erover te beginnen maar denk dat het het handigst is dat iedereen contant geld mee neemt en dat we het dan eerlijk verdelen zeg maar?
Ik denk dat iedereen wel een beetje het zelfde drinkt aan aantal, toch??
Ik denk namelijk niet dat wat Claudia zegt, dat iemand het op 1 glaasje vocht een avondje uithoudt...
Ik denk dat we het totaal bedrag gewoon door het aantal personen moeten delen en ja dat de 1 dan een iets duurder drankje heeft dan de ander...
Het is bijv. in mijn nadeel maar in het voordeel van de duredrankjes mensen, maar kijk maar!
Ik vind het goed allemaal, ik ga niet moeilijk lopen doen.
AnneOmie schreef:Ik ga ook niet moeilijk lopen doen en me al helemaal niet druk maken. Het makkelijkst is om het totaalbedrag door het aantal personen te delen. We zien het morgen wel! Denk dat niemand van ons zich klem gaat lopen zuipen
ikdoemaarwat schreef:AnneOmie schreef:Ik ga ook niet moeilijk lopen doen en me al helemaal niet druk maken. Het makkelijkst is om het totaalbedrag door het aantal personen te delen. We zien het morgen wel! Denk dat niemand van ons zich klem gaat lopen zuipen
ja ik! aan de appelsap!
nee hoor, mij maakt het allemaal geen bal uit, ik ben niet zo een natnek hoewel ik met eten rustig 2 glazen kan wegteugen
heb de contantjes al in mijn beurs zitten dus ben er helemaal klaar voor!!
willie ging jij nog met de fiets?
karlos schreef:Lisaaaaa Aappiej...
Je bent toch niet door de wc gespoelt ofzo?![]()
Je moet anders maar toeteren als je in de straat rijdt.