waar ik mij goe in voel is rijbroek en lange sokken derover Maar vermoed dat da net derover is
moika
Geplaatst: 25-09-09 13:50
SofieHavan
Geplaatst: 25-09-09 14:00
Sjoewie, k heb 20 plaatjes kunnen voorzien in mijne hof en ook een hele mand met dekentjes (én Mara, 't zijn fleece dekentjes é ) Tafeltjes en kaarsjes t ga gezellig zijn!
INGANG langs de tuin. Er zal een kaars branden. Maar als je aan mijn voordeur staat ga je naar rechts en daar zal je de tuinpoort wel zien
Da was toch een fijn ritje Femke En eerst maar zeggen da ge de weg wist Dus ik dacht, GPS is niet nodig, jaja Der moest toch ene echte blooper begaan worden dien avond zeker
poes
Geplaatst: 27-09-09 00:06
ja achteraf gezien wist ik de weg écht nie Tot zover mijn oriëntatievermogen de west-vlaanders gewend e
moika
Geplaatst: 27-09-09 00:45
ik vond het ook plezant
was wel imponerend zo'n bende "onbekenden", jammergenoeg niet met iedereen klapke kunnen doen, ma da doen we hier eigenlijk al genoeg hé
Ah, ik ben trouwens van plan als de stalling er staat een drink te geven (zal wel veel fleecedekentjes en terrasverwarmers nodig hebben want tegen dat die er staat ) en dan is iedereen ook natuurlijk terug uitgenodigd!