Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
priscilla schreef:Ik ga zowiezo en denk dat er niemand is die zo zit als mij! Hoor je mij klagen?? Nee heb het niet over een bepaald budget gehad en dat terwijl ik van 45 euro in de week moet leven met twee kinderen. Ik leg elke week weg en denk idd 50 euro mee te kunnen nemen! En zie het positief in! Ik ga ZOWIEZO mee!!
Weet dat ik niet in ieder zijn portefeuille kan kijken maar dit is lang genoeg van te voren af gesproken en ik heb dus weg gelegd!
Jasmijn76 schreef:priscilla schreef:Ik ga zowiezo en denk dat er niemand is die zo zit als mij! Hoor je mij klagen?? Nee heb het niet over een bepaald budget gehad en dat terwijl ik van 45 euro in de week moet leven met twee kinderen. Ik leg elke week weg en denk idd 50 euro mee te kunnen nemen! En zie het positief in! Ik ga ZOWIEZO mee!!
Weet dat ik niet in ieder zijn portefeuille kan kijken maar dit is lang genoeg van te voren af gesproken en ik heb dus weg gelegd!
meen je dat nou echt???,,moet je van 45 euries leven met twee kids??....ik neem een hele diepe buiging voor je en mn pet af!
priscilla schreef:Ja dat is helaas de consequentie die je neemt als je je vent de deur uitzet je ontslag krijgt en de schuldsanering zit.. door toe doen van andere ex... Maar red me redelijk hoor.. Ja je leert wel de waarde van geld!
En nee ook niet gek te krijgen dus we gaan ervoor!!! Kom maar op met zijn allen!!!