De Kattenmesthoop gaat Uvo meeten (of zoiets :+ ) (besloten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:01

wij hebben geen binnenbak maar je kunt wel vanuit de stal kijken naar de bak, alleen Miss wil niet lopen als het regent, dan draait ze dr billen naar de regen en verzet geen fatsoenlijke stap meer ;) Maar ik woon vlakbij de stal dus droog kunnen we wel zitten en poezels kijken en kletsen hahaha!

Nee, ik heb nog geen vrij en dat ga ik niet meer krijgen ook helaas... er is nog geen vervanger dus ik kan nog niet weg. Ik baal er stevig van kan ik je zeggen want ik stop dus op donderdag de 17e en moet gelijk de 18e bij nieuwe baas beginnen, niet handig!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:02

poes schreef:
Oja bier kan ik doen! Dan nemen jullie ze toch gewoon mee naar huis?
Of chocola...
Of frietjes vaneigens, maar hoe ik dat ga vervoeren :')

In een warmhoud bakkie _O-

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:03

Spáískeek >;)

Vos z'n manen worden morgen of zaterdag uitgebreid ontklit en uitgeborsteld, vanaf dan geldt er een strikjesverbod in een zone van zo'n 3 meter rond z'n hals.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:04

Da's een goed alternatief cis, dan zijn we min of meer droog voor onderdeel vos. Áls het al regent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:05

Poes, ik heb liever Belgische chocolade :)) het enige land waar ze de chocola echt lekker kunnen maken!!!! (Enige echte lekkere chocolade hier is Cote d'Or, van die rode verpakking. Of van een chocolaterie in Limburg :9 )

Kan ik ook nog wat meenemen? Binkie misschien? Maar die gaan we dan niet opeten hoor. :Y)

HJ, eens kijken of je na een paar stukjes speeskeek (okee, spaiskeek) wat minder streng bent in je strikjesverbod :P

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:06

Binkie als mascotte :D Maar ga jij dan ook mee? Zolang je maar geen roze strikjes meebrengt. Er is wel een paardje dat zoiets bééldig zou staan, zijn eigenaar zou het ook nog wel geinig vinden denk ik zelfs. Maar aan mijn spekbil geen strikjes, dan staat die zielige insun helemaal zo voor schut :(:)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:07

Spreken we dan om 10 uur af op stal als het niet regent en anders bij mij thuis als het wel regent? Ok kijken we zaterdag op de buienradar en treffen elkaar hier om eea door te spreken?

Anoniem

Re: De Kattenmesthoop gaat Uvo meeten (of zoiets :+ ) (besloten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:10

Ik ga denk ik mee tot Vos (is qua afstand goed te doen tot mijn huisje), dat is na Miss toch?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:13

cissy schreef:
Spreken we dan om 10 uur af op stal als het niet regent en anders bij mij thuis als het wel regent? Ok kijken we zaterdag op de buienradar en treffen elkaar hier om eea door te spreken?

We gaan toch sowieso eerst naar jou thuis om poezels te kijken? Of vergis ik me nou? buienradar en ik gaan niet goed samen :+ maar ik vind het prima om hier zaterdagavond nog door te bomen hoor.

Leuk dat je ook meegaat Ffortuna :D Het onderdeel vos is inderdaad na het onderdeel Miss, of het onderdeel Uvo, net welk keuzeonderdeel je kiest.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:15

Ik dacht dat niet iedereen eerst poezels wilde kijken bij mij maar gelijk naar stal zou komen? Nou heb ik natuurlijk wel hele mooie poezels hahaha!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:17

Poezels met flosjes, die wil ik wel eens zien!

Dan is het denk ik het handigst om zaterdag nog even met z'n allen in te loggen, en volgens mij was Rox toch de enige die meteen naar Miss zou rijden? Of Ffortuna ook? Poes en Snackie gaan eerst naar Uvo, en insun en ik komen eerst naar jou thuis.

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:18

Ehm, buienradar vertrouw ik niet meer. :n Volgens buienradar geen bui te zien tussen 7 en 8 vanavond. Daarom niks geregeld en buiten verenigingsles gehad. Je had ons moeten zien... :oo Helemaal doorweekt. ^)

We spreken gewoon om 9.40u bij jou af, dan kunnen we naar stal (we gaan iig. Miss kijken) en besluiten dan wat we gaan doen.

Hj, je denkt toch niet werkelijk dat ik vos ga rijden in de regen? We moeten ons 's avonds nog in het openbaar vertonen hoor.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:20

He flauwerd, breng dan gewoon een droge broek en een handdoek mee, doe ik ook :Y)

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:37

En een föhn ook zeker? :roll:

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:39

Die heb ik wel voor je, maar misschien dat ik 'm per ongeluk vergeet, als we je dan kwijtraken onderweg kunnen we dan namelijk in ieder geval een duidelijke omschrijving van je haar geven :D

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:41

hestejente schreef:
Die heb ik wel voor je, maar misschien dat ik 'm per ongeluk vergeet, als we je dan kwijtraken onderweg kunnen we dan namelijk in ieder geval een duidelijke omschrijving van je haar geven :D

_O- _O-

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 03:27

insun schreef:
Pluis, je weet wel dat we na het zien van je fototopic Prair van Pepper kunnen onderscheiden, he? Dat je dus niet op verkeerde gedachtes komt. :+

:D
Breng me nou niet op gedachten he? Was dat niet poes die vond dat Pepper zo leuk bokte? }>

Btw ik ga wel iets met stokjes doen, dus als het goed is blijft het weer, iig in Lelystad redelijk. Mocht 't niet werken en dus zwaar regenen (voor die paar druppels zijn we toch niet bang? er hangen trouwens 5 waxcoats) gaan we gewoon even de paardjes dag zeggen vanonder het afdakje, trap ik ze naar binnen voor een bak voer en gaan we gewoon toch weer naar mijn huis? Is maar 1278 stappen lopen...en ja, ik heb ze geteld...en ja, ik spoor nog steeds niet. :P

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:24

Dat is erg _O-

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:49

Ik neem gewoon mijn waxjas en mn hoed mee :D
Ik ben altijd DIE HARD paardrijdster ;) altijd , overal, 100 x is mijn motto! :Y)

Moet ik nog haagse hopjes meenemen ;) niet dat die zo geweldig zijn... :')
Of zal ik Jack meenemen, die past zo in de binnenzak haha. Alleen houdt ook hij niet zo van regen.

Ik ben gewoon voor tienen bij Ciska. Cissy. Ciskie, Cisko...... whatever... :D Poezels kijken en aaien en knuffelen!

Ohja gisteren mijn eerste gitaarles gehad! Jeej!
Heb sinds zaterdag een gitaar en heb thuis al geoefend op Amy Mc Donald (Mr Rock & Roll) en Guus meeuwis met natuurlijk het is een nacht :)ddd . Gisteren dus nieuwe oefeningen en liedje gekregen en de leraar vond dat ik het snel oppakte! Whoei!!! Blij...

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:05

Pluis, doe jij iets met stokjes? Toevallig ook iets met koffiedik? Als dat zo is hebben we een super-programma voor 's middags als het tóch regent. :j
Heb je Caitlin wel al ingelicht over wat er gaat gebeuren indien slecht weer? :oo
Oh, ik zie in het andere topic dat dat inderdaad al gebeurd is. ;)

ROX, neem je gitaar mee. Het moet natuurlijk wél een béétje aan te horen zijn; anders laat maar zitten. :+

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:28

insun schreef:
ROX, neem je gitaar mee. Het moet natuurlijk wél een béétje aan te horen zijn; anders laat maar zitten. :+

Naaaaah :\
Wat denk jezelf :P Het is wel aan te horen hor, en meezingen is verplicht! Maar ja, een gitaar meenemen om 2 liederen te spelen? *D
Gaan we dan ook kampvuren? Dan lijkt het tenminste nog een beetje echt :)ddd

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:30

Ohja en ik kan de eerste 10 seconden van 'dust in the wind' whahaha. Maar die telt dus nog niet mee ;)

Kent trouwens iedereen Mr Rock & Roll, en Het is een nacht? := _O-

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:25

Pluizebolpum schreef:
Is maar 1278 stappen lopen...en ja, ik heb ze geteld...en ja, ik spoor nog steeds niet. :P

Van zoiets kijk ik niet op, ik doe dat namelijk ook. Alleen vergeet ik dan meestal weer hoeveel stappen het nou was, of raak ik onderweg de tel kwijt. Dat heb je zo als cijferblinde :o

rox, haagse hopjes is altijd lekker in schrille tegenstelling tot haagse bluf, en voor mij ook jeugdsentiment :j Al geloof ik dat je die dingen tegenwoordig ook vér buiten de hofstad kunt krijgen. In mijn beleving had je froegah alleen in Den Haag hopjes.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 13:58

insun schreef:
Pluis, doe jij iets met stokjes? Toevallig ook iets met koffiedik? Als dat zo is hebben we een super-programma voor 's middags als het tóch regent. :j

Geen koffiedik maar wel tarotkaarten... :D

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 15:45

Mijn mams doet ook aan tarot, geeft les en is coach. Pas heeft ze nog een legging voor mij gedaan toen ik het allemaal niet meer zag (/zie) zitten met mijn vriendje.. Pf! Heavy!
Wat doe jij? Heb je ook cursus(sen) gedaan?