Maar ik woon vlakbij de stal dus droog kunnen we wel zitten en poezels kijken en kletsen hahaha!Nee, ik heb nog geen vrij en dat ga ik niet meer krijgen ook helaas... er is nog geen vervanger dus ik kan nog niet weg. Ik baal er stevig van kan ik je zeggen want ik stop dus op donderdag de 17e en moet gelijk de 18e bij nieuwe baas beginnen, niet handig!

het enige land waar ze de chocola echt lekker kunnen maken!!!! (Enige echte lekkere chocolade hier is Cote d'Or, van die rode verpakking. Of van een chocolaterie in Limburg
)
Maar ga jij dan ook mee? Zolang je maar geen roze strikjes meebrengt. Er is wel een paardje dat zoiets bééldig zou staan, zijn eigenaar zou het ook nog wel geinig vinden denk ik zelfs. Maar aan mijn spekbil geen strikjes, dan staat die zielige insun helemaal zo voor schut
maar ik vind het prima om hier zaterdagavond nog door te bomen hoor.
Volgens buienradar geen bui te zien tussen 7 en 8 vanavond. Daarom niks geregeld en buiten verenigingsles gehad. Je had ons moeten zien...
Helemaal doorweekt.
. Gisteren dus nieuwe oefeningen en liedje gekregen en de leraar vond dat ik het snel oppakte! Whoei!!! Blij...