[besloten] De barokke paardenliefhebbers gaan meeten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

masaro

Re: [besloten] De barokke paardenliefhebbers gaan meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:59

dat vindt ik wel een heel goed idee want ik ben nu iedereen misgelopen. maar ik heb nog geen eigen paard (misschien na zondag hahahah).
En als mijn huis af is kan er ook gemeet worden bij mij heb 15 stallen tot mijn beschikking, misschien idee voor volgende keer??

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 19:43

Oh, gab! Dat klinkt leuk :j

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 19:49

borderjay schreef:
Uhm...de stoeterij waar Moreno staat misschien??? In Lunteren...daar is ook het middelpunt van nederland,dus centraler kan niet :D
Ik kan via mn werk dan wel een luxe lunch regelen voor "tussendemiddag" daar...zal dan zo'n 17,50 pp kosten schat ik...die wordt dan bezorgd en kunnen we ter plekke in de grote vergaderruimte of kantine gebruiken.
Stallen kunnen in overleg vast wel tegen klein prijsje voor een dagje gehuurd worden...en ruimte zat voor trailers en auto's...
Eventueel misschien ook leuk om dan meteen een of ander besloten clinicje te organiseren?
binnen en buitenbak kunnen we dan misschien ook wel afhuren bij voldoende belangstelling...

ik kom maar met wat ideeen aandragen hoor,en zal dan natuurlijk moeten overleggen met de eigenaar en horen wat die er van vindt :D ;)

Helemaal leuk en een prachtige lokatie! Iets clinic-achtigs waarbij toeschouwers ook betrokken worden zou het "probleem" voor degenen die geen paard meenemen ook redelijk oplossen. Dat is bij een buitenrit moeilijker... Of zelf iets verzinnen om te doen, vaardigheids/obstakelparcourtje ofzo, gewoon voor de lol... noem maar wat.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:23

Dat is ook leuk inderdaad, zelf wat organiseren in de vorm van een leuk parcours ofzo...

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 22:05

heey nieuwe plannen? leuk! peerden hoeven van mij niet per se mee hoor maar een leuke buitenrit is natuurlijk ook nooit weg. pannekoeken eten? de meeste mensen lusten die wel.
of iets heel anders: een middagje of avondje sauna? haha

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 22:13

Uch nee geen sauna hoor, dan stik ik echt de moord ;(

Maar dat idee van Gab vind ik wel helemaal geweldig! Kunnen we David niet regelen dan? Ow leuk, ik zou Suevo graag meenemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 22:24

Idee van Gab klinkt goed! Ik was nog wel naar Bunschoten geweest, maar heb niemand gezien. Tenminste... volgens mij zag ik Frank wel met kinderwagen? Ik liep voorbij, maar was druk aan 't praten met het meisje waar ik mee samen was.

O ja, en ik zag Karina nog wel met haar slimme actie om in de opening te gaan staan toen het paard van die vrouw van de clinic over het rechtrichten was losgebroken.

Clinicje van David vind ik ook erg interessant! Voor mensen die het leuk vinden kan ik altijd mijn instructeur nog eens vragen voor een clinic dubbele longe?

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 22:29

YEN!! Ik heb wel 5x tegen verschillende mensen gezegd dat ik jou nog niet gezien had en me afgevraagd of je nou toch niet gekomen was....
Als je mij nou nog eens flitsend richting uitbraak-punt ziet rennen, dan ren je achter me aan okee? ;)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 23:51

Nou, zo centraal licht Lunteren niet hoor ;)
Voor mij met gewone auto 1 uur en 40 min rijden, laat staan met trailer ;)
Zonder paarden is denk ik beter idee, of ergens vragen waar ze paarden verhuren en die wel een paard mee kunnen nemen dat die ze meenemen ofzo
Verder een gewone meeting is ook leuk :)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 00:14

Uhm...centraler als middelpunt van nederland,kan dat dan? :P

t is maar ideetje hoor :D kom maar op met alle andere voorstellen 8-)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 07:31

frankiej schreef:
heey nieuwe plannen? leuk! peerden hoeven van mij niet per se mee hoor maar een leuke buitenrit is natuurlijk ook nooit weg. pannekoeken eten? de meeste mensen lusten die wel.
of iets heel anders: een middagje of avondje sauna? haha

Hebben we onze haremmeester weer met z'n sauna.... die wil zóóóó graag z'n roze onderbroek showen! _O-

Gabriella, ik vind het een prima idee!
Lijkt mij ook leuk om een clinic te doen, een soort van schriktraining oid?
Is voor degene zonder paard ook leuk om naar te kijken.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 07:51

Meetin met of zonder paarden is mij om het een! idee voor een meeting vind ik wel heel leuk!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 08:19

Nodigen we speciaal voor jou een Don Juan uit! :D

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 08:28

Ik denk inderdaad dat Lunteren wel redelijk centraal is zo midden in het land.
Degene die er in de buurt wonen hebben dan gewoon mazzel, wij zullen er met de trailer ook zo'n 1,5 uur over moeten rijden.
Maar goed verder naar het noorden, zuiden of oosten wordt alleen maar langer in de auto voor ons... 8-)

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:02

ik vindt het ook wel een goed idee zo'n meeting en voor mij maakt het met of zonder paard ook niet uit maar als ik met paard kom dan moet wel mijn papa mee anders kan ik niet met de trailer :n

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:04

ik doe er zonder trailer 1 uur en 15 minuten over

overigens als we zonder paarden gaan kunnen degene die bij mij in de buurt wonen ook wel met mij mee rijden of we gaan treinen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:26

_Saida_ schreef:
Nodigen we speciaal voor jou een Don Juan uit! :D

Gedsie moet dat..

Mies! Hij was echt niet mooi! Zet aub die roze bril af ;)

Stellen we bij deze vast dat we bij Gab gaan meeten? Sommigen zullen een stuk moeten reizen, maar dat hou je altijd..

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:36

Spreken we gewoon af dat degenen die niet ver hoeven reizen moeten helpen met de voorbereidingen dus ook op tijd van huis :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:38

Dat is inderdaad wel handig, want dat scheelt ook weer tijd voor de mensen die van ver moeten komen.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:42

Ow wat zou ik ook graag komen... Voor mij zou Lunteren 2u35 rijden zijn... Weet niet of ik Licor dan wel meeneem. Tenzij ik misschien ergens kan overnachten ofzo, maak ik er een weekendje van. Zou ik dat nog kunnen combineren met een leuke buitenrit met iemand van jullie?
Is er eigenlijk al een datum geprikt (euh ja sorry, ik kom hier binnengevallen...).

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:53

Klopt, ligt wel centraal, maar voor mij met Goya niet te doen. Of ik moet de kleintjes achterin parkeren haha.
Als het maar niet in het weekend is, dan kan ik niet ;)

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:03

Idra, dat lijkt me leuk. Ik wil onze bruintjes wel eens samen op de foto hebben! Ik hou me voor die buitenrit aanbevolen :-)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 11:18

Nou eeh ik geloof dat zo'n beetje heel het topic wel jou en Licor zou willen ontmoeten Lobke :D . Dusse, als je interesse hebt, echt heeeeeeeeel erg leuk, lekker binnen vallen hoor!

Tsja, een datum is een 2e. We gaan net een lekkere tijd in nu *ahum* met de zomer en alle vakanties die erbij horen. Iemand hiervoor een idee?

Lunteren, tsja, is echt in het midden Suus ;) . Centraler wordt erg moeilijk, friesland ligt gewoon verweg :P haha.

Met of zonder paard maakt mij niet gek veel uit :D . Idee van Gab vind ik wel erg goed :j .

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:39

Ik vind het ook een leuk idee om iets gezamenlijks te doen!

Wat er gaat lukken voor mij hangt een beetje van het herstel van mijn enkel af en mijn vervoer...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:51

Prinslover schreef:
Lunteren, tsja, is echt in het midden Suus ;) . Centraler wordt erg moeilijk, friesland ligt gewoon verweg :P haha.

Weet ik, maar ik bedoelde van mij uit ;)