Sorry dames, Ik moet me afmelden voor de meeting. Ik heb even afgewacht (daarom heb je mijn geld ook nog niet Steph) maar ik red het niet met het geld.
Ik ben er nog niet uitof ik ook kom doordat dat het eerste weekend is dat Light op zijn nieuwe stal staat. Zal vast kunnen komen maar wil eerst ff kijken dat ie er een beetje op zijn plek is. Als dat niet zo is vind ik belangrijk veeeel tijd met hem door te kunnen brengen. Is dat een probleem dat ik het eind volgende week pas zeker weet? Kom sowieso zonder paard. heb namelijk geen trailer en is te paard een stukje te ver haha.
Nee, we gaan lekker BBQ-en bij Steph en daarna of daarvoor het strand op en met Lance, Donar en Rosie knuffelen. Ook blijven er enkelen slapen.
_manuela_
Geplaatst: 27-05-09 12:26
Ik heb ff nagekeken wat mijn reistijd is. 3,5 uur en dan ben ik pas op station alkmaar. Auto vind ik te vermoeiend. Ga ik van zitten knikkebollen achter het stuur. Zou dus soweiso met de trein komen. Zijn er nog mensen die ook met de trein gaan die bv via utrecht reizen? Ik heb eigenlijk best wel veel zin om ook te komen maar moet echt ff kijken naar hoe light het doet. Vind het toch wel allemaal erg spannend dat verhuizen. Zou dan wel graag blijven slapen als ik kom, maar neem zelf wel spullen mee en heb dan alleen een dak boven mijn hoofd nodig.
Ik kom uit 1 van de zuidelijkste plaatsen van het land in de buurt van Heerlen. Helemaal Zuid-limburg dus. Doe er alleen al een uur over om in eindhoven te komen.
Puchje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-09 12:59
OOOOOH, vandaar Jeetje, kun je niet naar Nijmegen komen? Reizen we vanaf daar samen, met trein of auto.
Als je naar Utrecht komt, kan ik je meenemen..... Kom vanuit Bilthoven, naast Utrecht... Ik ga alleen 's avonds weer naar huis, dus de terug reis zou je iemand anders moeten charteren
Vind in elk geval veeeel gezelliger een deel samen te reizen. Komt er eigenlijk op neer dat we voor de volgende meeting een extra limbo'er in het topic nodig hebben