Nja kheb geen idee. Mac vind ik wel héél ok. Hmm.. fixe we wel.
x_Rebecca
Geplaatst: 30-03-09 18:28
Nou, het is meer dat ik de Mac niet zo okéé vind Alhoewel die bij Harderwijk (kheb trouwens geen idee waarie zit. moek dan even aan mn zussie vragen, die komt er elke week wel met dr vriendje ) als het goed is niet dezelfde is als waar ik heb gewerkt (mijne zit op de snelweg lelystad-harderwijk..... Maar volgens mij zit er nog een andere daar ergens.
EDIT: M'n zus gaat altijd langs eentje die richting Hilversum is ofzo? Langs de A28. Maar het punt is dan dat ik dan niet meer thuis kom Omdat vanaf daar geen busjes zijn. Dus óf we moeten even iets zoeken in Putten, óf zonder mij naar de Mcdonalds of iets anders bedenken . Ja of.. naar de Mc Donalds waar ik heb geworrekt. Maar dies richting Lelystad dus, en das voor jullie allemaal niet handig Dus dat wordt 'm vast ook niet....
LovingTweety
Geplaatst: 30-03-09 18:41
Nogmaals Volgens mij zit er een mac in Putten hoor
edit: Jij wilt alleen naar macs waar je het kent.
Naja, ik wil iig niet te lang rijden voor eten Zo nuttig vind ik eten niet
Nee, bij ons zitten er niet zoveel Mc's in de buurt hoor. Zwolle enzo wel. Maar Harderwijk en Putten heeft volgens mij geen Mc En die ken ik niet omdat ik eigenlijk nooit naar Mc's ga
Ik zal een vriendin vragen die bijna haar hele leven in Putten heeft gewoon of er iets te eten is Alleen is ze nu niet online. Zij woonde vroeger in het huis achter de stal Bij haar ouders.
Dus dat wordt een etentje op goed geluk Okeeee koel!
Geweldig toch?
x_Rebecca
Geplaatst: 31-03-09 19:57
En dan kunnen we niks vinden Drie uur later "HOI, mag ik één happy meal met een milkshake aardbei, kipnuggets zonder speeltje en zonder mayonaise met danoontjetoetje?"