als het verzet wordt naar de zomer laat ik verstek gaan ivm Eczeemseizoen wil Dids niet extra belasten dan met andere omgeving/voer en een hele dag buiten zonder eczeemdeken maar hilde, laat de moeite als jouw staleigenaar zoveel op en neer moet rijden gaat het veel te veel benzine kosten joh! doe niet zo gek!
Ik zie dat Hilde nog geen beslissing heeft genomen (althans het staat hier nog niet) maar door prive-omstandigheden moet ik me afmelden voor het weekend.
Hilde_q
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-09 08:25
laatste redmiddel is helaas geen wonder geworden.. dus we kunnen het gaan verzetten, en van mij part een keer een meeting zonder paardjes
Hoewel ik het voor Ang jammer vind dat je niets meer hebt kunnen regelen, vind ik het nu eigenlijk niet zo erg dat het niet door gaat. Hoef ik me ook niet zo schuldig te voelen dat ik me moet afmelden.
Het komt mij eigenlijk ook wel goed uit Ik ben namelijk een ontzettend intelligent mens En het paasweekend is natuurlijk een heel ander weekend als 11 en 12 april... met als gevolg dat ik dus al een les afgesproken had voor zowel de zaterdag als zondag. Was al bezig af te proberen te zeggen tot ik hier ineens las dat het voor meer mensen lastig werd. Dus gewoon een nieuwe datum En een meeting zonder paarden is ook leuk! Kunnen ook met z'n allen met Jauke met de kar weg dan, toch nog een beetje paard
Jauke is ook niet dubbelspan beleerd, maar ik geloof dat 'ie dat zo doet 1.35m is idd misschien wel een beetje klein Jauke haalt toch denk ik wel net de 1.60m