Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xChantal94 schreef:Ja maar, als er gegallopeerd werd dan kon dat appart. Nou dat is gebeurd. Roy zijn paard was een beetje drammerig, en daar werd de mijne weer drammerig van. Gevolg dat die paarden elkaar gek gingen maken met dat gedoe zeg maar. Dus vroeg Roy of het goed was of wij even naar een ander plekje gingen zodat ze even hun energie kwijt konden. Vonden ze goed. Dus wij naar een ander stuk gegaan, en nu gaan ze zeggen dat het niet leuk/goed was.. Of begrijp ik t nu weer vekeerD?
roybrit schreef:dat is dus echt zo niet waar. hij was een beetje aan het dribbelen en vang hem dan op aan de voorkant. jonge paarden zijn nou eenmaal zo(misschien was die wel bang voor jou lelijke paard)O
maarja ik heb wel wat beters te doen nu dus k reageer niet meer op dat domme gejank..
tjha galoperen wie ze paard niet onder conrole kan houden moet dan niet mee gaan maar daarom zijn wij dus zelf even apart van de groep gegaan
Monnie_ schreef:Beetje rare opmerkingen worden hier over mij gemaakt, vanwel Roy's kant als die van Chantal..![]()
Je hebt vanmiddag gewoon samen gereden en dan via de pc komt er dit naar boven![]()
Gewoon normaal met paarden blijven omgaan..![]()
2 & 9 augustus kunnen Vos en ik helaas niet..maar dat houd jullie niet tegen..
Ik heb gewoon een gezellige rit proberen te maken met Wiskybokjes en haar zus en Susan en dat was ondanks het weer nog best geslaagd..