bridget24: heb eigenlijk geen last van mn hand gehad.. heb op een gegeven moment wel mn handschoenen aan gedaan om de pleister beetje schoon te houden

chrisje leuke foto's

ik sta er weer uber charmant op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miekelover schreef:oke. ja we kunnen gewoon een rustig bosritje maken draf en stap
Mitxa schreef:aronneke schreef:Aron heeft nog heel het pad moeilijk gedaan toen ik van jullie wegreed. Hij schoot natuurlijk een ander pad in dan dat ik wilde in galop, en waar ik wasGEEEEEEN idee. Maar een beetje rondgereden en na 10 minuten kwam ik toch bij de ossekop uit. Thuis was hij nog niet moe
Ik ga snel nog een keer mee!
hij was ook goede vriendjes geworden met Mitxa, tsja die wilde hij natuurlijk niet verlatenDie Aron heeft nog een topconditie zo te horen
Leuk paard!
Fantastico schreef:Volgens mij was van te voren al gezegd dat sommige mensen wilde gaan galopperen. De manier waarop dit ging is niet helemaal zoals het hoorde.
Als de voorste mensen ineens gaan galopperen, dan ga ik wel gewoon mee, mijn paard doet niet moeilijk, maar snap dat anderen dit niet leuk vonden.
maar ik vind ook wel dat als je je paard niet goed onder controle kan houden als iemand even een stukje bijdraaft, dat je niet met zo'n grote groep moet gaan.
Met ons groepje van 4 was het iig heel erg gezellig..