Hahahaha is niet te missen!Moet alleen nog kijken waar ik op de trein ga stappen, ik denk nijmegen want die gaat rechtstreeks..
Hahaha of ik zoek het zelf op..Komt wel goed joh..Word nog wat ik ga dus echt noooooooit met de trein, naja laatst naar de hhb voor het eerst in jaren weer..
je stapt inen je stapt uitKLAAR Punten waar je op moet lettenniet de trein invallenniet 1ste klas gaan zittenen vooral niet de trein UITVALLEN.
En niet de verkeerde trein pakken..Naja dat kan haast niet..En de trein in vallen zal wel niet gebeuren..1e klas zitten wss ook niet en de trein uitvallen word wat moeilijker, heb ikn de bus ook altijd moeite met uitstappen..
Ik met treinen uitstappen soms nogal wat moeite .Aaah ik ben ondertussen zó vaak met de trein gegaan moet goedkomen
Jaaaaaa maaar bij jou zit er een treinstation in de buurt..Naar nijmegen ist met de bus ong een half uur en naar wijcehn gaat geen bus..Dus ik houd het meestal op bussen..
Uhuh dat was ik ook van plan..Hoop dat de trein dan wel een beetje aansluit op de bus..Zal wel weer niet..Mijn bus rijd namelijk erg klóte