Ik wil anders ook wel wat sapjes meenemen hoor. Oh, wat doen we ook al weer met het ontbijt? Is het nog een idee als ik afbakbroodjes meeneem? Of zijn daar geen liefhebbers voor of heb je geen oven Vik?
Sorry dames, wilde zo graag komen maar i.v.m prive omstandigheden thuis ben ik de maand april fftjes verhuisd en kan dus niet mee Andere keer maar bij de volgende meeting
Ik denk dat ik al vrij ruim zou zitten met een bijdrage van 5 euro pp... kan misschien nog wel goedkoper en echt duurder hoeft het denk ik zeker niet te worden . Ik ben iig van plan om wel het een en ander aan boodschappen te sponsoren hoor . Afbakbroodjes zijn lekker trouwens Bella .
Negra;
Ik heb ook geen idee waar de quote is gebleven met wie definitief komt . Ik ben iig van de partij...
Jammer Lisanne!! Jas, zal ik behalve de afbakbroodjes de hagelslag kopen? Mocht die niet opgaan kan ik hem weer meenemen, eet het thuis ook wel namelijk.
ja ik zal van het weekend effe de treinen checken die op zondag ochtend gaan
maar vik moeten we nog iets meenemen om mee te slapen ofzo ??
Eleandra
Geplaatst: 01-04-09 19:16
Hihi, dit weekend naar Ibiza (tm dinsdag) en volgend weekend naar Kudelstaart. Ik hou wel van de komende weken
vikki
Geplaatst: 01-04-09 19:19
Dat is denk ik wel handig Twi... voor mijn (2persoons natuurlijk...duh...) bed en het logeerbed heb ik sowieso beddegoed/kussens, dan heb ik ook nog een slaapzak, maar daarna houdt het wel een beetje op. Misschien dat mijn ouders ook nog het een en ander hebben (ik hoor nog een slaapzak te hebben, misschien nog bij mijn ouders...).
Ik heb net nog eens zitten "rekenen" en tussen de 5 - 10 euro moeten we behoorlijk luxe kunnen doen . Zelf heb ik er geen probleem als iemand met een kleine portemonnee iets minder bij draagt, een beetje naar draagvermogen moet kunnen toch... ) Ik kan dan wel wat meer bijleggen .
als het dan lukt als ik iets minder kan bijdragen, het bedrijf waar me vader werkte is failiet gegaan.., en nu moet ik ook maar even op me uitgaven letten.., pfff zeg.
nee okeej dan neem ik me kussen meet de trein in hahahahaha en zal kijken of ik onze slaapzak mee kan proppen en natuurlijk een pjama en tandeborstel