We hebben lekker bij de warme kachel gezeten en gebabbelt over van alles en nog wat.Bij de paardjes gekeken.Mee geweest naar de picknick plaats.De tijd ging best wel snel eigenlijk
Hoop idd wel een volgende keer mee te kunnen rijden..geloof dat Zwerte er ook zo over denkt
haflingertje
Geplaatst: 08-03-09 19:43
Inderdaad Marlies.. Hopen dat jullie volgende keer kunnen meerijden! Ik ken jullie nu van gezicht maar echt kunnen kletsen is er niet van gekomen
Zo...ik heb de aftrap gedaan...nu mag de rest met de foto's kommen spammen
nelly_555
Geplaatst: 08-03-09 20:16
Zo ben ook weer thuis aangekomen... Was inderdaad heerlijk weer! ff regen aan het begin, maar daarna was het echt super! Heb echt genoten van de rit! En het was zeker gezellig! En naderhand nog ff gebuurt bij de paardjes van pub en marlies Heb de foto's bekeken, zal ze straks es ff op maat maken en uploaden, dan zet ik ze straks wel in dit topic... of moet ik ze in het gewone zetten om degene die niet mee waren lekker te maken (wat gemeen )
Ik heb net sarah uitgeschopt. Die is nu over een 50 minuten thuis!
Het was zekers gezellig. En ik denk dat het slim is om toch wel langzaam aan gaan na te denken wanneer we een BBQ rit willen gaan doen. Als we er nog zin in hebben.
Marlies moest je nou die foto perse hier spammen?? Wat zie ik er op uit...
Maar dat klaarde al snel op, en tegen de tijd dat we pauze hadden was het weer al stukken beter! Tussendoor echt een heerlijk zonnetje gehad!
Foto's tijdens de pauze:
Hield je nou niet van foto's pub...? (ben meerdere van de namen al weer kwijt hoor )
Haflingertje...toch?
Het is me even ontgaan onder welke naam jij schuil gaat
Geweldig smoeltje
Ik met Logan
Na een pauze vol met (leuke) koeien en lekkere broodjes, vertrokken we weer voor het laatste deel van de rit.
Om na geruime tijd weer uitgeblust aan te komen op de tinkerboerderij!
Nou dat was hem dan alle foto's van een superrit!
Laatst bijgewerkt door nelly_555 op 08-03-09 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt
pubelia
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-09 21:28
Nelly555: leuke foto's! Hier sta ik teminsten een beetje normaal op. Lijk net zo'n gekske met mn cap half schuin op... Heb het geen eens gevoelt dat die schuin op zat...
Die lange panorama foto, die is gaaaaafff
haflingertje
Geplaatst: 08-03-09 21:55
Wauw wat een gave foto's nelly!!!!!! Super!!!
bedankt Sarah voor de mooie foto's
pubelia
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-09 23:33
Zien jullie dat ik deze foto heb bewerkt??
haflingertje
Geplaatst: 08-03-09 23:55
De groep loopt op de foto van jouw dichter bij elkaar! Mooi gedaan! Ik zie er niet aan af dat hij bewerkt zou zijn...
Ik meld me ook!!! Superleuke foto's, en deze keer geen rare foto's van mij!!!!!!!!!!!! Hahahahahahah! Dat onbekende meisje met die blauwe jas is Verena een stalgenoot van Xto en mij.