Willen alle deelnemers even goed gaan nadenken wat ze precies willen leren op deze workshop? Schrijf dat even voor jezelf op een rijtje.
Als dat lijstje af is, schrijf je dan in via het mailformulier op de site, en zet het lijstje in het veld "overige opmerkingen". Geef in het veld "gewenste workshop lokatie" ook even aan of je in de ochtend groep van de Bokt workshop zit of in de middag groep. Dit is de webpagina:
Ik heb al een paar dingen bedacht die ik in ieder geval wil leren, maar weet niet wat de rest allemaal instuurt aan hoeveelheid ? Niet dat ik dadelijk veel meer instuur dan de rest?
Kimble rijdt definitief met mij mee. Ik heb nog 1 plaats over in de auto (route Puttershoek, Dordrecht, Gorinchem, Hilversum, Utrecht óf Puttershoek, Rotterdam, Gouda, Hilversum, Utrecht).
Ik heb inmiddels van 7 mensen het "lijstje" binnen gekregen met vragen/opmerkingen.
Wil de rest zorgen dat jullie je lijstjes vóór dit weekend bij me inleveren? Dan kan ik ermee aan de slag gaan, en heb ik nog wat tijd en mogelijkheden om er wat leuks van te maken.
Graag zo specifiek mogelijk. Want ik krijg vrij veel algemene dingen binnen zoals "Wat meer over composities".