Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
doerakje schreef:OMG Lous:
Aron, tja wil je het verhaal wel weten
hij stond bij de Fata Morgana, ik was met Nikki(Iloveyah87) en Emma (_Tara_) via de uitgang alvast onderweg om de atractie in te gaan. Eenmaal bij het begin van de uitgang (of is dat dan het einde) wachte Emma en ik op Nikki terwijl zij alvast iemand ging vragen hoe wij naar binnen moesten. Toen kwam Aron dus mee naar boven waarop ik zijn kaartje las en zei, dag aron m*. Vervolgens duwde Nikki mij omhoog en weer naar beneden via dat smalle pad en Nikki zei tegen aron dat ze vond dat hij als kerel dat moest doen, waarop hj weer zei dat hij dat wel doet maar alleen als de mensen dik zijn en dat was ik niet.
Eenmaal bij het platform begint hij dat het best vervelend is om zijn naam kaartje te dragen, waarop ik vraag of hij vaak gezocht word ( no offense maar zijn reactie maakte me ook wel een beetj aan het lachen) hij zei namelijk dat hij best vaak gezocht word en dat dat soms best leuk is. HIj had er namelijk een aantal date's aan over gehouden![]()
Toen hielp hij me in het gondelbootje en bracht mijn rolstoel weg, vlak voor we door de deurtjes gingen rende hij nog snel naar het bootje en hurkte naast ons neer, en zei:
Het mag eigenlijk niet, maar wat niet weet wat niet deert, en ik ben heel gemakkelijk te vinden.
Je kunt je voortellen dat we niet meer bijkwamen.
eenmaal weer aan het einde van de rit had ik een stikkertje met mijn naam op mijn borst dus we verwachten dat hij me wel zal opzoeken op Hyves oid. toen zei nikki weer: als je nou een echte vent bent dan duw jij haar naar boven, ja zegt hij dat was ik nu wel van plan!
en hij sprint er met een rotvaart van door zo over dat platform en omhoog, ik schrok me dood! boven aan gekomen zei nikki nog, ja ik vind dat je haar nu eigenlijk de rest van de dag door het park moet duwen, Ja zegt ie, ik zou heel graag willen maar dan ben ik mijn baan kwijt![]()
Ik blij dat hij zoveel om zijn baantje geeft![]()
snapt iemand er nog iets van? Of was het zo een moment waar je bij geweest moest zijn?
Alou schreef:Peerke_ schreef:Nee ze winnen allebei wel eens
Er zijn al hele theorieën hoe het bepaald wordt, maar volgensmij is het indd. het gewicht van de personen die erin zitten
Ja dat vertelde het riemen controleurs mannetje aan kinderen die achterons zaten
patatkraam schreef:ASHLEY IK ZAG JOU
IK WAS ONDERWEG NAAR JOU
MAAR TOEN WERD IK OPGEHOUDEN EN LIEP JE WEG