Je bent ons (mij iig) niet tot last. Dat ik nu zo'n vastzittend monster ben dak nog steeds niet heb gehuild om t verlies van Sjel wil niet zeggen dat ik t vervelend vind dat je het erover hebt. Dat is logisch, als iemand al kapot kan zijn na de breuk van een relatie laat staan een jarenlange vriendschap. Want dat is wel wat je met een dier opbouwt T word je maatje, je deelt dingen en t laat een leegte achter. En als jij dat bij ons kwijt wilt zou ik zeggen, kom maar op.
Wou alleen dat ik je advies kon geven, kon troosten of wat dan ook. Voel me vaak zo'n sukkel die niet weet wat ze moet zeggen.
Silence
Dat geeft niks. Dat ik mijn verhaal kwijt kan is al heel fijn. Hoop dat ik het tijdens ons weekendje een plaatsje heb gegeven. Wordt de eerste keer bij boszicht dat max er niet bij is. Die is er altijd bij geweest zo lang we daar al komen.
En als je t moeilijk hebt is dat helemaal niet erg. Wij zijn er voor je. Ik heb de grappigste pony van stal mee en we weten allemaal dat je het moeilijk vind.
Silence
Zou me in dat geval wel bezwaard voelen. Hoop niet dat het gaat gebeuren. Mijn ouders hadden de caravan gereserveerd zodat ze nog een mooi weekend met max konden hebben daar..
Hebben jullie trouwens voorkeur voor de indeling van de blokhutten? Krijg niet alle boodschappen in 1 koelkast waarschijnlijk dus dan kan ik het alvast verdelen over de twee hutten, maar weet niet of er iemand perse bij elkaar wil.
Ben het helemaal met Lianne eens, je kunt er beter lekker over praten dan dat je alles voor jezelf houdt. En het gaat wel even duren voor je aan de leegte gewend bent & je het een plekje kan geven. Maar je moet lekker de tijd nemen hoor.
De indeling van de blokhutten maakt mij helemaal niets uit