Jonge paarden meeting!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe oud is jouw paard?

- Jonger dan 1 jaar
7 (8%)
- 1 jaar
10 (12%)
- Jonger dan 2 jaar
4 (4%)
- 2 jaar
13 (15%)
- Jonger dan 2 jaar
2 (2%)
- 3 jaar
47 (56%)

Totaal aantal stemmen: 83

Ldev

Re: Jonge paarden meeting!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 13:32

Nee klopt, ik mag niet drinken en ik drink ook niet, het trekt me totaal niet en vindt het ook helemaal niet erg als jullie wel drinken.
En met de leeftijdsverschillen, als ik heen ga (mag) dan zie ik van zelf wel of dit een probleem vormt of niet.
MAar jullie overleggen nog maar even, en dan hoor ik het wel Lachen

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:34

Van mij mag je komen..
Als je maar gezellig bent.. alleen Arethe bepaald..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:36

Ja maar dat is een beetje het probleem, dat je vanzelf wel ziet of het een probleem is, want je woont niet in de buurt, en je rijdt met iemand mee en als tijdens de meeting blijkt dat jij niet op je plekje bent is het voor ons ook een beetje verknald. En ik vind niet dat we kunnen zeggen dat iemand niet mee mag, ik vind wel dat we kunnen zeggen 'Denk er nog eens goed over na'. En vos, als jij zegt dat je het allemaal wel denkt te redden en dat het gezellig word, prima, kom gewoon. Maar als je zegt we zien het wel dan geloof ik er niet zo in.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:38

Maar als Arethe het niets vind moet ze ook gewoon eerlijk zijn..
Ze kan nu wel zeggen dat andere het moeten beslissen, maar als zei geen prettig gevoel erbij hebt als Vosj en ik komen moet ze het niet doen..
Dan houden we het wel bij mij Tong uitsteken Knipoog

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 13:39

Laten we het maar zo doen, en dan niet boos of raar bedoeld, ik ga wel een andere keer mee, gewoon vanwege de twijfels aan jullie kant, en nu dus ook van mijn kant. Knipoog

W_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:40

Nee maar ik heb een beetje het idee dat er nu 2 mensen worden 'uitgesloten' dit lijkt me niet nodig...
Tuurlijk noem je goede punten qua leeftijd, is ook anders. Maar hou er wel rekening mee dat je vosje niet kent... Wie weet heeft ze alleen maar oudere vrienden, dan zou het geen probleem moeten zijn.
9-11 leeftijd was een voorbeeld, omdat ik het vond overkomen dat we ons niet konden vermaken met jonge mensen. Tuurlijk is het anders maar nu zijn we met meerendeel 21 + dus ik neem aan dat we dan sowieso niet gaan aanpassen op 1 iemand die jonger is...

Daarom zei ik dat zij er goed overna moet denken, want je hoor me niet zeggen dat de argumenten totaal ongegerond zijn, dat zijn ze namelijk niet. We kennen vosje niet en ik ben van mening dat je het anders head kunnen brengen Knipoog

Ze is de enige die jonger is, inprincipe hoeft leeftijd geen verschil te zijn. Zoals ik al zei kan ze altijd wel met oudere mensen om gaan... Ik vind daarom dat ze het zelf moet bepalen, je opmerking is terecht maar anders verpakt dan dat ik zou doen...

Het was niet als aanval bedoeld, en banketstaaf word dan gelijk zo'n scheld woord Tong uitsteken ik zei lu-llig... Je bedoelde het vast niet zo, maar zo kwam het op mij over Knipoog

Vosje neem de opmerkingen mee en maak zelf een beslissing... Het is ook niet leuk als je je niet op je plek voelt natuurlijk.
Bedenk goed of je veel met oudere mensen om gaat, en hoe je dit vind etc... En je bent niet in de buurt van je huis dus denk er overna. Als het niet leuk is zit je daar wel....
Wat mij betreft ben je welkom Lachen

W_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:41

0maris0 schreef:
Van mij mag je komen..
Als je maar gezellig bent.. alleen Arethe bepaald..

Idd.... ze is er vanavond weer (toch?)

Ze moet het ook wel eerlijk durven/willen zeggen...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:42

is voor mij wel praktischer... Tong uitsteken

Nee nou ja, dingen moeten niet worden opgeblazen, ik snap wel dat Arethe er moeite mee heeft om voor iemand die zij niet zo goed van het forum kent haar deuren open te stellen. Dat zou ik ook hebben, en ik heb er respect voor dat ze ons allemaal heeft uitgenodigd, want we kennen elkaar allemaal niet irl. Maar misschien juist doordat ze haar gevoel heeft geuit kunnen we er over praten en het oplossen. Ik heb liever dat ze het nu zegt dan dat ze tijdens de meeting buikpijn heeft omdat ze haar mond hield.

dit was tegen Maris, maar jullie posten te snel!!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:44

Ik heb ook idd dit idee dat ik en vosj uitgesloten worden.. het is een meeting en vind zelf dat dan gewoon iedereen mee moet.. desnoods gaan we naar een pretpark bij wijze van, en begin zelf ook te twijffelen (ook als ik wel mee ''mag'')
Want zo'n twijffel bij Arethe komt niet zomaar..

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:46

Jeetje een hele discussie vind hier plaats! Het maakt me niet zo heel veel uit wie er allemaal komen. De mensen die hier actief zijn vind ik wel dat die kunnen komen. Maar dat is het dan ook. De nieuwste mensen als Robbie bv en anderen die kennen we er nog te kort voor...

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:47

Wat mij betreft is ook iedereen welkom hoor.
Ik ben het helemaal eens met de twijfels die er zijn omtrend de leeftijd van vosje.
Aan de andere kant ik ben de oudste Koe misschien hebben mensen daar ook twijfels over.

Verder is het natuurlijk niet zo dat iedereen daar straks bezopen is.
Ik bijvoorbeeld al niet vanwege de taak BOB die ik op mij heb genomen.

En verder hoorde ik iemand roepen dat het misschien niet leuk werd gevonden en dat iemand buiten de boot valt en dan het hele groepje het niet gezellig heeft. Maar dat risico loop je natuurlijk bij iedereen.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:50

ponyparadijs schreef:
En verder hoorde ik iemand roepen dat het misschien niet leuk werd gevonden en dat iemand buiten de boot valt en dan het hele groepje het niet gezellig heeft. Maar dat risico loop je natuurlijk bij iedereen.

Idd, alleen weet ik niet of ik me op dat moment nog wel op mn gemak voel na dit..
Maar goed we zien wel ben gelukkig niet zo iemand waarbij dit continue in mn hoofd blijft zitten en een grote chagerijn wordt Haha! Clown

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:50

jawel, maar dat risico kun je wel verkleinen vind ik. Maar goed, ik vind dat Vosj in dit geval zelf moet bepalen of ze komt. Misschien heeft ze wel oudere vrienden en is ze niet zoals de doorsnee 15jarige, dat kan alleen zij bepalen en als zij het idee heeft dat ze erbij past is ze welkom. Maar ik vind wel dat ze er stevig over na moet denken.

W_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:51

0maris0 schreef:
Ik heb ook idd dit idee dat ik en vosj uitgesloten worden.. het is een meeting en vind zelf dat dan gewoon iedereen mee moet.. desnoods gaan we naar een pretpark bij wijze van, en begin zelf ook te twijffelen (ook als ik wel mee ''mag'')

Nee precies!
Dat maakt het ook zo lu-llig... Ik zou nu niet meer willen komen als ik in jou schoenen stond. Daarintegen begrijp ik het punt van Arethe ook heel goed...
Ik denk dat ze er geen rekening mee heeft gehouden dat het pas over een maand is, maar ik denk dat zij er even overna moet denken en dan moet zeggen wat ze wil!

Mocht ze kiezen dat jij en vosje (wat meer reden heeft naar mijn idee) niet mogen komen moeten we maar nog een meeting opzetten!
Dit is vast niet de enige meeting die komt... als we lol hebben iig

Dan organiseren we gewoon snel weer wat en moet in de begin post duidelijk worden wie er wel en niet welkom zijn! (evt [Besloten] tag)

Nogmaals! ik vind dat iedereen uit het topic welkom is! De 'oude garde' maar ook robby, vosj en de andere nieuwe mensen!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Go jij! Go jij!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:52

MarcoBorsato schreef:
jawel, maar dat risico kun je wel verkleinen vind ik. Maar goed, ik vind dat Vosj in dit geval zelf moet bepalen of ze komt. Misschien heeft ze wel oudere vrienden en is ze niet zoals de doorsnee 15jarige, dat kan alleen zij bepalen en als zij het idee heeft dat ze erbij past is ze welkom. Maar ik vind wel dat ze er stevig over na moet denken.

Ze kan het wel zelf bepalen.. (maar als ze niet welkom is) (net zoals mij)

W_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:53

MarcoBorsato schreef:

Risico verkleinen tsja dan kan je beter geen meeting houden... Er zal een variatie aan mensen komen. Misschien wel in dezelfde leeftijdscatagorie maar dat hoeft niet te betekenen dat iedereen het dan met elkaar kan vinden.... En als jullie met zn allen vosj niet aardig blijken te vinden en ik wel dan is ze nog niet alleen... Ben niet zo voor groepjes vorming in een mini gezelschap...

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:55

Kijk ik kan het me meer dan voorstellen dat als je 'vreemde' mensen in je huis laat je soms zo je bedenkingen hebt.

Misschien is het dan een idee om de mensen wel mee te laten doen maar niet blijven slapen.
Dan moeten die mensen eventueel maar met de trein naar huis als ze met iemand mee rijden.
Is dat een idee?

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:56

W_W schreef:
0maris0 schreef:

Nee precies!
Dat maakt het ook zo lu-llig... Ik zou nu niet meer willen komen als ik in jou schoenen stond. Daarintegen begrijp ik het punt van Arethe ook heel goed...
Ik denk dat ze er geen rekening mee heeft gehouden dat het pas over een maand is, maar ik denk dat zij er even overna moet denken en dan moet zeggen wat ze wil!

Mocht ze kiezen dat jij en vosje (wat meer reden heeft naar mijn idee) niet mogen komen moeten we maar nog een meeting opzetten!
Dit is vast niet de enige meeting die komt... als we lol hebben iig

Idd, Want het is niet zo leuk..
Maar van Arethe begrijp ik het ook
alleen.. dan moet je geen meeting bij je thuis organiseren Clown (vind ik)

Als ik en Vosj niet mogen komen vind ik persoonlijk dat we die datum wat anders moeten gaan organiseren.. meeting is meeting met wie dan ook..

Verder..
We wachten het vanavond wel even af..

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:57

ponyparadijs schreef:
Kijk ik kan het me meer dan voorstellen dat als je 'vreemde' mensen in je huis laat je soms zo je bedenkingen hebt.

Misschien is het dan een idee om de mensen wel mee te laten doen maar niet blijven slapen.
Dan moeten die mensen eventueel maar met de trein naar huis als ze met iemand mee rijden.
Is dat een idee?

Ik wilde zoiezo al niet blijven slapen.. dat ging me iets tever Haha!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:59

W_W schreef:
MarcoBorsato schreef:

Risico verkleinen tsja dan kan je beter geen meeting houden... Er zal een variatie aan mensen komen. Misschien wel in dezelfde leeftijdscatagorie maar dat hoeft niet te betekenen dat iedereen het dan met elkaar kan vinden.... En als jullie met zn allen vosj niet aardig blijken te vinden en ik wel dan is ze nog niet alleen... Ben niet zo voor groepjes vorming in een mini gezelschap...

Ik denk ook niet dat er nu groepjesvorming is, ik denk dat dingen verkeerd geïnterpreteerd worden waardoor er nu wrijving ontstaat en dat is een beetje jammer. Ik blijf mezelf ook herhalen nu, en daar heb ik weinig trek in. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en het is aan Vosj of ze meegaat of niet, ik verbied niemand de toegang en ik heb aan niemand bij voorbaat al een hekel oid, maar ik zat er zelf een beetje mee in mijn maag dat ze zo jong is en dat heb ik in de groep gegooid.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:01

Idd, en dat is goed lieveli, maar als vosj gezellig mee kan kletsen zou ik het zelf leuker vinden als ze komt!
(maar de keuze is niet aan mij)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:01

Kijk de twijfels over de leeftijd van vosje kan ik best begrijpen. Als iedereen 21+ is dan val je inderdaad misschien buiten de boot.
Maar aan de andere kant is vosje oud en wijs genoeg om zelf te beslissen.

W_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:02

Ik snap eigenlijk niet waarom er zo'n punt word gemaakt over 2 mensen... Ik denk dat zij zelf wel kunnen bepalen of ze moeten komen, en idd wat pp zegt dan maar niet slapen.
Maar dat is ook weer zo, straks blijken "de 2" de grootste lol broeken te zijn en wil niemand dat ze niet blijven slapen...

Ik vind dat er te snel een oordeel word geveld over "de 2" .
Maris kan er sowieso wel bij, die post ook zo actief in het topic!
Vosje moet gewoon zelf even kijken, en er dan voor kiezen om niet te blijven slapen... Maar blijven slapen zou ook moeten kunnen.

Ik kan me ook goed voorstellen over de bedenkingen om 'vreemde' mensen in je huis te laten... Maar dat weet je van te voren ook wel, dan moet je het niet voorstellen.
En ik neem aan dat mocht iemand zich misdagen wij er met zn allen voor zorgen dat diegene netjes uit huis word geplaatst en niet meer welkom is in het topic.

Misschien is het voor Arthene handig als ze een maximaal aantal aangeeft... Niet meer dan zoveel mensen, die te laat zijn vallen buiten de boot. Ook voor de overzichtelijkheid...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:03

ponyparadijs schreef:
Kijk de twijfels over de leeftijd van vosje kan ik best begrijpen. Als iedereen 21+ is dan val je inderdaad misschien buiten de boot.

Absoluut, daarom zeg ik ook niet dat ze niet mee mag.

W_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:03

ponyparadijs schreef:

Je haalt de woorden uit mn mond! Afgod