En met de leeftijdsverschillen, als ik heen ga (mag) dan zie ik van zelf wel of dit een probleem vormt of niet.
MAar jullie overleggen nog maar even, en dan hoor ik het wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
0maris0 schreef:Van mij mag je komen..
Als je maar gezellig bent.. alleen Arethe bepaald..
ponyparadijs schreef:En verder hoorde ik iemand roepen dat het misschien niet leuk werd gevonden en dat iemand buiten de boot valt en dan het hele groepje het niet gezellig heeft. Maar dat risico loop je natuurlijk bij iedereen.
0maris0 schreef:Ik heb ook idd dit idee dat ik en vosj uitgesloten worden.. het is een meeting en vind zelf dat dan gewoon iedereen mee moet.. desnoods gaan we naar een pretpark bij wijze van, en begin zelf ook te twijffelen (ook als ik wel mee ''mag'')
Want zo'n twijffel bij Arethe komt niet zomaar..
MarcoBorsato schreef:jawel, maar dat risico kun je wel verkleinen vind ik. Maar goed, ik vind dat Vosj in dit geval zelf moet bepalen of ze komt. Misschien heeft ze wel oudere vrienden en is ze niet zoals de doorsnee 15jarige, dat kan alleen zij bepalen en als zij het idee heeft dat ze erbij past is ze welkom. Maar ik vind wel dat ze er stevig over na moet denken.
MarcoBorsato schreef:jawel, maar dat risico kun je wel verkleinen vind ik. Maar goed, ik vind dat Vosj in dit geval zelf moet bepalen of ze komt. Misschien heeft ze wel oudere vrienden en is ze niet zoals de doorsnee 15jarige, dat kan alleen zij bepalen en als zij het idee heeft dat ze erbij past is ze welkom. Maar ik vind wel dat ze er stevig over na moet denken.
W_W schreef:0maris0 schreef:Ik heb ook idd dit idee dat ik en vosj uitgesloten worden.. het is een meeting en vind zelf dat dan gewoon iedereen mee moet.. desnoods gaan we naar een pretpark bij wijze van, en begin zelf ook te twijffelen (ook als ik wel mee ''mag'')
Want zo'n twijffel bij Arethe komt niet zomaar..
Nee precies!
Dat maakt het ook zo lu-llig... Ik zou nu niet meer willen komen als ik in jou schoenen stond. Daarintegen begrijp ik het punt van Arethe ook heel goed...
Ik denk dat ze er geen rekening mee heeft gehouden dat het pas over een maand is, maar ik denk dat zij er even overna moet denken en dan moet zeggen wat ze wil!
Mocht ze kiezen dat jij en vosje (wat meer reden heeft naar mijn idee) niet mogen komen moeten we maar nog een meeting opzetten!
Dit is vast niet de enige meeting die komt... als we lol hebben iig
ponyparadijs schreef:Kijk ik kan het me meer dan voorstellen dat als je 'vreemde' mensen in je huis laat je soms zo je bedenkingen hebt.
Misschien is het dan een idee om de mensen wel mee te laten doen maar niet blijven slapen.
Dan moeten die mensen eventueel maar met de trein naar huis als ze met iemand mee rijden.
Is dat een idee?
W_W schreef:MarcoBorsato schreef:jawel, maar dat risico kun je wel verkleinen vind ik. Maar goed, ik vind dat Vosj in dit geval zelf moet bepalen of ze komt. Misschien heeft ze wel oudere vrienden en is ze niet zoals de doorsnee 15jarige, dat kan alleen zij bepalen en als zij het idee heeft dat ze erbij past is ze welkom. Maar ik vind wel dat ze er stevig over na moet denken.
Risico verkleinen tsja dan kan je beter geen meeting houden... Er zal een variatie aan mensen komen. Misschien wel in dezelfde leeftijdscatagorie maar dat hoeft niet te betekenen dat iedereen het dan met elkaar kan vinden.... En als jullie met zn allen vosj niet aardig blijken te vinden en ik wel dan is ze nog niet alleen... Ben niet zo voor groepjes vorming in een mini gezelschap...
ponyparadijs schreef:Kijk de twijfels over de leeftijd van vosje kan ik best begrijpen. Als iedereen 21+ is dan val je inderdaad misschien buiten de boot.
Maar aan de andere kant is vosje oud en wijs genoeg om zelf te beslissen.
ponyparadijs schreef:Kijk de twijfels over de leeftijd van vosje kan ik best begrijpen. Als iedereen 21+ is dan val je inderdaad misschien buiten de boot.
Maar aan de andere kant is vosje oud en wijs genoeg om zelf te beslissen.