Wat doen we precies met het boodschappenbudget? Dan kan ik daar rekening mee houden en evt. vantevoren naar iemand van de boodschapmensen overmaken, als dat handig is
Het lijkt me trouwens wel prettig als de mensen die alcohol willen dat gewoon zelf meenemen?
Ik dacht zelf, de boodschappen die Ief / Shadow en ik voor de vrijdagavond-eten halen zijn voor ons drieën onderling
En dan halen we verder, voor de rest al : - Snelkookrijst (zaterdagavond-eten) - 2 gewone bruine broden ofzo? Zouden we daar met z'n zessen mee toekomen? Zat-ochtend ontbijt + lunch. Zo ontbijt + lunch. Of denken jullie dat dat teveel wordt? - Wat beleg? Ik dacht zelf aan Cervelaat (ik weet dat Vien, Syl en ik dat eten ) en mss kaas of ander vleeswaren op verzoek? Moet er nog ander mee? - Mss wat drinken / fris? Offeuh?
Ik heb nog een doosje Espresso oploskoffie. Liefhebbers? (Anders kom ik er nooit vanaf ) Thee moet er ook komen - meenemen of kopen?
2 broden is denk ik niet eens zo veel, zeker niet als Justy en Vien bv nog een broodje bij aankomst willen eten en wij vreselijk gezond de buitenlucht in gaan En qua beleg kunnen we ook nog wat ongezonde zoetigheid erbij nemen, hagelslag of zo. Cervelaat en kaas lust ik trouwens ook.
Verder drink ik fris (cola ) en geen alcohol, maar gewoon een paar flessen wijn is geen probleem.
Verder nog wat lekkers te snaaien, chippies of crackers of zoutjes ofzo 't Is tenslotte een feestje
Klinkt prima. Ook nog wat gewoon te drinken (sinaasappelsap, wat fris, melk/chocomel) erbij trouwens. En evt. wat chippies voor zaterdagavond
Misschien handig als iedereen wat zoet beleg/suiker/koffiemelk meeneemt, althans als we dat verdelen? Dan hoeft dat iig niet gekocht te worden, drukt de kosten. Ik heb een heel pak suikerklontjes wat ik wel mee kan nemen, honing en 2 soorten hagelslag en evt. een berg theezakjes (2 theedozen vol keus ).
En ik zie dat mijn drinken/chipsideeën al geopperd zijn
Ik stem trouwens tegen alcohol uit het budget, aangezien er 2 van de 6 dat niet drinken en degenen die dat wel drinken normaal gesproken allemaal wat anders willen Dus lijkt me echt het beste dat iedereen die dat wil het voor zichzelf meeneemt (uitwisselen kan altijd ). Hier gaat er dan iig een fles (nep-)Baileys mee
Laatst bijgewerkt door Vientje op 07-02-08 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee, het drukt de algemene kosten en wie het niet erg vindt kan zijn eigen kosten omhoog drukken Ik vind het gewoon niet prettig als zoiets betaald wordt door iedereen terwijl er maar een deel van meedrinkt (dat zou ik zelf nl niet willen als ik een niet-alcoholdrinkerd was), en daarbij hebben we alle 4 een andere voorkeur dus wordt het ook nog ellende om te beslissen wat er mee gaat. Dus lijkt mij echt het beste om dat bij mensen zelf neer te leggen.
Als iedereen wat anders wil is zelf meenemen wel het makkelijkst ja Maar gewoon beleg enzo, mwah, dat kan me niet zoveel schelen en anders kunnen we wat over is altijd nog verdelen.
Ik vertrek thuis om 10 u (boot van 10.25) en ben dan om 12.27 op station Tilburg in principe.
Als jij het te druk hebt om iets mee te nemen, dan hoef je dat niet te doen hoor Maar de paar dingetjes die iemand toch al heeft, en vanaf wilt (zoals Vienus met dr hagelslag) dan kan dat makkelijk
Nou ja.. Om nou het hele weekend kaas te eten alleen maar
Oké, ik dacht even om 10.30 uur. Waarom weet ik niet. Gelukkig, weer wat meer ruimte Alles wat ik mee wil nemen is gewassen en droog hoeft alleen nog maar in de tas.
En op eiland kopen we ook worst enzo En als er nog ander broodbeleg is wat je graag wilt, gewoon zeggen he?
Ik kan ook eventueel jam meenemen als iemand dat graag wilt? Wel zelfgemaakte, dus morellen, kweeperen, aardbeien, pff... ik geloof dat dat ze waren Kersen hebben we mss ook nog wel...