Het lijkt me trouwens wel prettig als de mensen die alcohol willen dat gewoon zelf meenemen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zouden we daar met z'n zessen mee toekomen? Zat-ochtend ontbijt + lunch. Zo ontbijt + lunch. Of denken jullie dat dat teveel wordt?
) en mss kaas of ander vleeswaren op verzoek? Moet er nog ander mee?
)
) en geen alcohol, maar gewoon een paar flessen wijn is geen probleem.
't Is tenslotte een feestje

).

Dus lijkt me echt het beste dat iedereen die dat wil het voor zichzelf meeneemt (uitwisselen kan altijd
). Hier gaat er dan iig een fles (nep-)Baileys mee
Ik vind het gewoon niet prettig als zoiets betaald wordt door iedereen terwijl er maar een deel van meedrinkt (dat zou ik zelf nl niet willen als ik een niet-alcoholdrinkerd was), en daarbij hebben we alle 4 een andere voorkeur dus wordt het ook nog ellende om te beslissen wat er mee gaat. Dus lijkt mij echt het beste om dat bij mensen zelf neer te leggen.
Maar gewoon beleg enzo, mwah, dat kan me niet zoveel schelen en anders kunnen we wat over is altijd nog verdelen. 
Net als de suikerklontjes en de thee
Is dat wat?
Maar volgens mij drinkt ze zo goed als niet (iig weinig in vergelijking tot sommige anderen
).
Alleen niet zo goed voor mijn omgeving

*zet spul apart*
Maar de paar dingetjes die iemand toch al heeft, en vanaf wilt (zoals Vienus met dr hagelslag) dan kan dat makkelijk
Alles wat ik mee wil nemen is gewassen en droog
hoeft alleen nog maar in de tas.
Deels ook omdat ik dat zelf veel eet (en drink in de thee
).
En als er nog ander broodbeleg is wat je graag wilt, gewoon zeggen he? 
Kersen hebben we mss ook nog wel...

Ik liep net in de bossen en het is ook gewoon lekker in het zonnetje. Doet me toch wel stralen hoor!