En Lotte en Moon dat is een vet hip idee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_tico schreef:we moeten eigenlijk nu wel afspreken, we moeten nu kijken wie mag er zekersteweten en wie niet.
de mensen die zekersteweten mogen :
- Britt
- [***] (alleen utrecht ofzo denk ik..)
myxlea schreef:x_tico schreef:we moeten eigenlijk nu wel afspreken, we moeten nu kijken wie mag er zekersteweten en wie niet.
de mensen die zekersteweten mogen :
- Britt
- Leanne (alleen utrecht ofzo denk ik..)
-Lotte (ook alleen Utrecht/Hilversum )
DramaQueen_ schreef:Ik mag waarschijnlijk toch niet
Niki_ schreef:De meeting:
Waar? Meeste mensen kunnen naar Utrecht, dus Utrecht (kunnen we de volgende meeting ergens anders heen).
Wanneer? Ergens in de kerstvakantie? Laten we zeggen 22ste/23ste? (eventueel met slapen)
Wie? (vul het lijstje maar aan)
Zeker:
Onder voorbehoud: - Niki
Zeker NIET:
Hoe? Trein/bus/vliegtuig/of gewoon je ouders lief aankijken?
Slapen? Mag zéker niet bij mij en we hebben ook n klein huis. Wie heeft er een groot huis en makkelijke ouders?
Niki_ schreef:Ik ben het helemaal met Lotte eens.
Ik ga ff een plan opstellen en gil maar als je iets veranderd wil hebbenNiki_ schreef:De meeting:
Waar? Meeste mensen kunnen naar Utrecht, dus Utrecht (kunnen we de volgende meeting ergens anders heen).
Wanneer? Ergens in de kerstvakantie? Laten we zeggen 22ste/23ste? (eventueel met slapen)
Zeker:
Onder voorbehoud:
- Niki
- Bente
Zeker NIET:
Slapen? Mag zéker niet bij mij en we hebben ook n klein huis. Wie heeft er een groot huis en makkelijke ouders?
Bijvoegingen:
- Bente mag waarschijnlijk niet naar Utrecht! Of ouders moeten daar toevallig zijn.
- Bente kan niet in weekenden vanaf de 22ste/23ste ( daarvoor dus wel!) door repetities in Rotterdam.
Tutti_Frutti schreef:Ik ben het helemaal met Lotte eens.
Ik ga ff een plan opstellen en gil maar als je iets veranderd wil hebbenNiki_ schreef:De meeting:
Zeker:
Onder voorbehoud:
- Niki
- Bente
-Lotte
Zeker NIET:
Slapen? Mag zéker niet bij mij en we hebben ook n klein huis. Wie heeft er een groot huis en makkelijke ouders?/lotte woont niet in Utrecht,dus word ook moeilijk
Bijvoegingen:
- Bente mag waarschijnlijk niet naar Utrecht! Of ouders moeten daar toevallig zijn.
- Bente kan niet in weekenden vanaf de 22ste/23ste ( daarvoor dus wel!) door repetities in Rotterdam.
Rosannee_ schreef:22te 23te ? ofso