Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noppert schreef:Edit: de huur van het vakantiehuis in een doorsnee weekend is overigens 300 euro voor 8 personen, incl. gas/water/licht. Verblijf van de paarden is 10 euro per paard per nacht incl. box/stro/weidegang (3ha.!),basisbrok en hooi.
Maya schreef:Ja, dat staat dus in mijn post hierbovenGewoon in principe dezelfde situatie als bij van Loon, maar dan veel grotere wei en geen schuilstal (niet dat dat bij van Loon wel is
Maya schreef:Noppert schreef:Edit: de huur van het vakantiehuis in een doorsnee weekend is overigens 300 euro voor 8 personen, incl. gas/water/licht. Verblijf van de paarden is 10 euro per paard per nacht incl. box/stro/weidegang (3ha.!),basisbrok en hooi.
Doorsnee weekend : versta ik 3 dagen onder (1 hele en 2 halve dagen in feite).
Dus de kosten zouden hiermee idd wel een stuk lager worden...
rommulus schreef:noppert klinkt allemaal wel goed
maar eh als we als nog anders zouden besluiten (vind ik geen probleemmaakt mij weinig uit waar we heen gaan zolang we maar plezier kunnen hebben
)
zijn er van jullie kant uit problemen met hengsten ??? mijne heeft ballen al zie je ze niet
Noppert schreef:Ik zie dit natuurlijk weer veel te laat, jullie hebben volgens mij al geboekt, maar wellicht iets voor de volgende keer, wij hebben wel 2 paarden die mensen die van ons vakantiehuis gebruik maken, mogen rijden!grid schreef:Venhorst is bijna thuiswedstrijd, maar daar is niks te beleven
Bos van Uden en omgeving is leuk
, maar da's vanuit Venhorst nog een eind rijden
Zo heel erg thuis ben je hier toch niet, want de staatsbossen van St.Anthonis bij Wanroy (waar ieder jaar de peelrand endurance gehouden wordt van 105 km) ligt hier een kwartiertje draven vandaan. Een dan begint dat kwartiertje draven ook nog eens achter het vakantiehuis en gaat over brede zandpaden tussen bomenrijen en langs weilanden.............
snowdon schreef:Hmmz hadden we nu maar 2 a 3 man meer
Citaat:Joyce: gevulde speculaas, taart!
Leon: waterkoker, spul voor warme choco
snowdon schreef:Dat is ook maar 1 iemand dan
Zullen we nog een lijstje maken wie wat meeneemt?
Vul maar aan!Citaat:Joyce: gevulde speculaas, taart!
Sita: Snackjes (chippies e.d), Cup a soup?
snowdon schreef:Joyce: gevulde speculaas, taart!
Sita : Cd's