Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilde_q schreef:Annette : het is niet de bedoeling om hem hard te laten gaan. Dus geen wedstrijd net als de vorige keer anders is nienke de hele tijd in zon mood
Hilde_q schreef:griebels schreef:Ik wil ook wel mee maar ik weet niet hoever het rijden is van de hut van mie pils naar de vertrekplaats (te paard dan he)...
Ik heb nog een paardje staan die mee kan, maar die kan het viaduct niet over en is nog niet volledig verkeersmak
Ik ga alleen mee als het te rijden is, ik maak dan ook geen gebruik van de stalling of slaapplaatsen
En mijn pony is toch de snelste van allemaal![]()
![]()
ja moniekEn anders slaap je bij toon
Die brengt ons weg
Neem je Liekie mee ?
sammykuh schreef:bedankt voor het meten bianca maar is hellaas toch te veelvoor winny dan he
haha
we nemen gewoon 2 van corne meejdus ik en corne komen met een 2 span
:D atda mag van jullie
hahaha
biancailona schreef:opnieuw een overzicht op nieuwe pagina, mocht er wijzigingen zijn graag doorgeven
nettiejj gaat mee maakt gebruik overnachting en stalling
hilde_q gaat mee
biancailona gaat mee maakt geen gebruik van overnachting.
girlgamer gaat mee maakt geen gebruik van overnachting. Maakt wel gebruik van stalplaats
merel001 gaat mee en maakt gebruik van stalplaats en overnachting
nobillity gaat mee als sammykuh meegaat ivm meerijden op de kar.
naaltje, ovb van vervoer ga ik mee, slaap bij hilde, en maak gebruik van stalplaats
sammykuh gaat mee, gebruik nu stalplaats en overnachting of alleen zondag?
WiskyBokjes gaat mee, maakt gebruikt van stalplaats en slaapplaats.
griebels gaat mee, maakt geen gebruik van overnachting wel stalplaats?
duch ?
biancailona schreef:misschien kun je met anette (nettieej) en merel (merel001) meekomen, vanaf hut mien pils, zijn staan bij hut van mien pils, het is ongeveer uur á anderhalf uur rijden naar kakelbont