Elaine schreef:Mijn man gaat het niet leuk vinden gok ik Dat is niet zo´n sneeuwfan. Ach Hij gaat toch ook mee op wintersport? Kan ie vast leren Jarco vind het wel heel leuk denk ik.
Hey meiden , we zouden nog eens meeten he dus wanneer gaan we dat doen , wat gaan we doen en met wie?Zullen we in utrecht gaan eten , vind dat we nu maar eens moeten gaan ook al is het met een kleiner clubje dat is ook gezellig.liefs marisja
Die dag gaat mij niet echt lukken denk ikMisschien is op vrijdag of zaterdag avond wat. Vrijdag 9 November?
Ik wil wel mee maar woensdag word voor mij misschien wel lastig, moet de volgende dag al heel vroeg naar school... dat zou ik even moeten bekijken.
Nou ja niemand wou denk ik in de herfstvakantie dan Misschien over een week of 3? Dan in het weekend?
Ik kan momenteel niet verzinnen waarom niet.Hoe laat dan? Want ik kan vrij vragen, maar is voor mij voordeliger om een ochtend te werken. Dan ben ik om half 4 klaar en met een beetje geluk rond half 6 in Utrecht (Lekker in de spits!)
hehe uhm jaah hoelaat maakt mij niet veel uit eigenlijk... Hoop dat de meeting dit keer wel gaat lukken
Wat vinden jullie dan van zondag 9 December? Iets meer als een maandje nog dan moet iedereen toch wel kunnen ? Wat gingen we nu eigenlijk doen?