Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:Ik ga in elk geval nog graag mee, vind intresant om te zien. Gelukkig dat het voor mij in de buurt is en dat paard al gestorven is ( niet zoals bij slacht, zou ik niet tegen kunnen ben ik bang, terwijl ik in slagerijwinkel gewerkt heb)
Stacey schreef:Wat het zeuren betreft, als je mij daarmee bedoelt. Ik vroeg het me gewoon af nadat iemand erover begon, er bestaat toch altijd de kans dat er géén paard is? Maar nou zie ik ook hoe dat opgelost wordt.
_MelloW_ schreef:er stond in het begin al dat het niet zeker was dat er een paard zou zijn, als mensen nu ineens gaan zeuren dat ze niet mee gaan als er geen paard is vind ik een gevalletje van slecht lezen.
ga gewoon mee, ook al is er geen paard, je kan toch zien waar die terecht komt dan?
en jolliegirl, dan zou ik ook maar netjes even tegen liannes zeggen hoe of wat
Nessah schreef:Zullen we het gezellig en ontopic houdenAnders wordt deze straks gesloten en dan is het niet zo overzichtelijk meer
ilona1980 schreef:ik zou ook graag mee willen ,maar wilde even vragen hoe laat jullie daar naartoe gaan
aangezien ik rekening moet houden met het thuisfront
mijn vriend komt dan uit de nachtdienst en heb anders geen oppas voor mijn zoontje.
wie wilt er dan evt met mij carpoolen omg maastricht