[Besloten] TP Grote-Meisjes-Tinker-Ponykampje te Grun'n!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xsiroccox

Re: [Besloten] TP Grote-Meisjes-Tinker-Ponykampje te Grun'n!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:20

*LOL* Hyper! Hyper! Hyper! OK dan! Haha!

Goed geregeld Chev!!! Go jij! Go jij!

Ik moet trouwens Annemarie nog even heueueueueul lief aankijken... Bloos Heb ook nog geen vervoer.
Nou ja, desnoods vertrek ik een week van tevoren en ga te paard naar Hoogezand, en dan gezellig een weekendje rijden ROFL

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:33

Ja hoor Chev dat kan allemaal, geen enkel probleem!!
We hopen eigenlijk ook dat iedereen in de loop van vrijdag allemaal komen dan kunnen we zaterdag een leuke lange rit maken naar de waterplas waar we kunnen zwemmen.........als het weer dan mee zit Haha!

Hahaha Linda komt ook helemaal goed, jij wordt ook opgehaald hoor *LOL* ...........of anders ........het is ook niet zo raar dat je gewoon al een week van te voren vertrekt, ja dat kan ook wel......... veel plezier op je reis (denk je dat je dat red in een week) Clown Haha!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:12

Heb nog wel zadeltassen enzo voor je hoor Sirocco, rolmatje kan ik ook wel aan komen. Lange regenjas voor het rijden hebbikook.

Jajajaja zaterdag daar de plas, die van mij gaat daar nooit in hihi.

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:18

Jaaaweeelll Chev dat doet ie wel Ja
Zelfs Sally die altijd maar aan pootjebaden doet ging er zelfs verder in.

Dus iedereen extra kleren of zwemkleding meenemen!!!!

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 22:19

ow ja dat zeker...iedereen badhanddoekjes (grote want soms moet je je omkleden zo achter een karretje en sta je dan in je blote tokus...he Roos en Leon?!? Knipoog ) en badkleding mee natuurlijk!!!

Kijk Chev....Petra met haar nieuwe DinoFjord...hij durft niet door plassen en zeker niet in het water. Wij afgelopen week naar Meerwijck (dar waar we ook kamperen Knipoog ) en Peet vroeg heel dapper "gaan we ook nog even naar het strand en water?". Ja hoor, als jij nog even wilt. Peet op het strand, Nando bedankte vriendelijk, wij het water in en een paar minuten later keken we om...en....daar kwam Peet al aan! Haha!
Kijk...het resultaat!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TJYQFTSV.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BBTJXEC7.jpg

(sorry voor de baggerkwaliteit van m'n foon Bloos )

Zo...en nu ga ik tellen wie er komen...caravans en tentjes tellen...en de camping mailen, voor een plekkie!!! Haha!

Oooow Linda, goed plan. hahaha Mijn idee, vertrek 2 weken van te voren gewoon...rij je in 1 week naar ons toe, heeft Siroc nog een week rust (jij kunt in tussentijd wel met de bus terug ja) en dan zien we je een week later gewoon weer, dan kan je kereltje je wel even brengen immers! hahahahaha

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 22:20

Ooohhhhh we zien wel hoever ik mijn kanjer het water in krijg, gaat goed komen. Lol zullen we wel maken!

Ik kom met tent Knipoog

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 22:26

Ik met 2 personen 3 hondjes en caravan.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 22:38

en anders loop je er maar met m in Chev...je kunt meeeeeeters lopen en dieper dan zo'n 40 cm wordt het niet dus Knipoog

Ja...heb genoteerd...

-tent van Chev (geef ik op als bijzettent bij een caravan)
- tent van Boya (zelfde...als bijzettentje)
- Karuna en man in caravan
- Jet en Annemarie in caravan
- Cindy met ik dacht misschien Vasthi in caravan
- Mirna met ik dacht misschien Roos in caravan en Mirna vragen of ze voortent er voor wil zetten want daar zit zo'n zijstuk aan met nog een "Slaapkamertje" waar weer 1 in kan, bijv. Princess (of Dobbel of Vivian...als er iemand zegt..ik lig liever alleen bijv.)
- Petra, Kiki, Leonie en Linda in de vouwwagen van Mirna die voor 4 personen is
- En dan hebben we nog een 2 persoons vouwwagen en daar kunnen dan Dobbel en Vivian nog in (of Princess ipv 1 van deze 2...als die liever alleen liggen in slaapcabine Mirna)

En dan hebben we volgens mij voor iedereen een slaapplekje Haha! , allemaal van de grond af (allemaal hoog en droog) !! Haha! Haha!

is er nu nog iemand bij die zegt "ik ga ECHT niet bij die of die in 1 bed in een vouwwagen of tent of caravan"??? hihihihii
(heb nu gewoon beetje gedacht van wie kent wie al en wie vinden het ws niet erg bij wie in bed, haahahhaha dat valt niet mee, maar moest even zien hoeveel mensen er nu zijn en hoeveel slaapplaatsen we hebben. Als het iemadn niet zint, dan ruil gerust hoor met uw buur ofzo! hahahaa)

Ik ga aanvragen voor een mooi ruim veld net voor de camping, waar niemand last van ons heeft, hahahaha en waar we dan nog makkelijk een tent/caravan of wat dan ook bij kunnen zetten voor als er nog meer mensen komen of er mensen zijn die echt niet bij elkaar willen liggen pitten! hihih

Ik heb nu...4 caravans, 2 vouwwagens en 2 bijzettenten!

Ik heb er zooooo'n zin in...ik ga nu al schietgebedjes zenden voor mooi weer! hahahaha

VERGEET IK NU NOG IEMAND????
Laatst bijgewerkt door IndianaJones op 23-06-07 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 22:41

Ik heb zo'n tent met 2 losse cabines en een openruimte tussenin. Daar kan ook nog wel iemand liggen, dan doe ik mijn zadel en ander spul wel in het open stuk. Vind het wel leuk als dat een voor mij bekende is.
Wij komen sowieso op vrijdag weet niet of het handig is voor Vasthi dan misschien?

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 22:49

Chev je zadel enzo mogen gewoon bij ons op stal blijven liggen hoor in de zadelkamer....... hoef je die ook niet aldoor mee te slepen.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 22:50

Oh das mooi! Nou ik zou zeggen knibbel knabbel knentje, wie komt er in mijn tentje Knipoog

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 23:15

whoehehehahahahaha geweldig! hahahaha
ow nou dat zou wel betekenen dat bijv mirna de voortent er niet bij op hoeft te zetten.

OFFFF Boya moet zeggen...laat mij maar in slaaptent Chev, dat scheelt weer 1 extra tent mee / opzetten!
Want Boya wilde ook graag in eigen slaaptentje. Maar misschien dat ze in eigen slaapcabine ook niet erg vindt?!?
Is het een bungalowtent Chev??
(dan moet ik anders reserveren als een bijzettentje Knipoog )

ENN ook wel belangrijk...WIE komen er vrijdagavond al???
(meesten toch wel he?!?! Wel zo gezellie! Haha! )

zoals ik nu reken, met 4 caravans, 2 vouwwagens en 2 BIJZETtentjes (foutje) en dan uitgerekend van vrijdag tm zondag kom ik op het mega bedrag van...hou je vast...

euro 14,50 pp voor het hele weekend!

(incl alles....ook de honties), nou dat valt toch reuze mee, of niet?!?!?! Kan nog ietsieeee wijzigen als ik het even wijzig in bungalowtent ipv bijzettentje...ow dan wordt het 13,95 pp voor hele weekend. Geen grote verandering dus! Knipoog
Even gil naar Boya wat die wil en wat die heeft! Haha! (klein tentje of grote, wel of niet evt bij Chev in andere cabine?!?) Haha!

Ow voor degenen die nog weer nieuwsgierig zijn...dit is de camping :

http://www.meerwijck.nl/

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:21

Ik heb ook behoefte aan eigen plekje idd, ik zal even plaatje opzoeken.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 23:22

aaaach joh, ook met 2 grote tenten van jullie 2 (jij en Boya) voor lekker eigen plekkie is het nog een schijntje voor het hele weekend vind ik hoor Chev! No problemo! hihi en zo heeft iedereen wel z'n eigen plekkie.
En eerlijk...ik ben ook wel beeeetje gesteld op mn plekkie...slaap ook niet makkelijk naast/bij iedereen. Maar zussie moet lukken Knipoog
We kijken wel...reserveer gewoon voor 2 tenten...het ergste wat er kan gebeuren is dat die 14,50 euro ineens 15 wordt, hahahaa En ook dat vind ik nog een schijntje Knipoog

Dus als er nog meer zijn die dat liever hebben, eigen stekkie...even gil geven hoor!

Boya wilde ook liefst in d'r eigen tentje geloof ik...Boyaaaaa is dat een "bijzettentje" of ook meer richting gezinstent/bungalowtent achtig iets?!?? Haha!

Ow en belangrijk is wel te weten wanneer iedereen komt!!!!
Laatst bijgewerkt door IndianaJones op 23-06-07 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:24

Ik heb zoeentje, Boya vind ik ook goed hoor die ken ik ook Knipoog
Afbeelding

Prijs vind ik oke Knipoog, is nog vele malen minder dan de brandstofkosten van de grote gouden koets waar de paardjes in mogen Knipoog

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:26

Gaan jullie zondag nog iets van een vaardigheid wedstrijdje doen of zoiets. Is wel leuk om op de foto te zetten.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:29

jjajajajajaja doeeeenn!!!
Enne aardappelrace en en en een
Heb hier wel een boekie liggen met paardenspelletjes. Zal hem eens doorspitten!

*slaat bretels om stoelleuning om enigszins in bedwang te worden gehouden *

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 23:29

ooow leuke tent Chev! hahaha Ja Boya ofzo links en jij rechts...lig je toch nog privat hoor! hihihi

Wij dachten zelf aan 2 buitenritten...zaterdag wat langere en zondag misschien wat kortere door Meerwijck zelf heen. Kan zondag ook niet te laat/lang denk ik omdat sommige mensen toch nog weer ver terug moeten.
Maar?!??!??!?

Enneh Bonte...je bent natuurlijk sowieso welkom he!!!!!

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 23:30

whoehehehe okeee zondag spelletjes...Chev raakt al in extase.
Ik vind het ook prima plan, denk toch al niet dat ik met Indy 2 dagen achter elkaar op buitenrit kan! hihihi

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:30

Gaan we maandagochtend nog een ritje doen en vrijdag een verkennings'wandelingetje' ?

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 23:31

Cheveyo schreef:
*slaat bretels om stoelleuning om enigszins in bedwang te worden gehouden *

ROFL ROFL ROFL

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 23:32

Cheveyo schreef:
Gaan we maandagochtend nog een ritje doen en vrijdag een verkennings'wandelingetje' ?

whahahah dat is goed hoor Chev. Vrijdag wordt ook vast wel...caravan/tentje opzet dag! hahahhah
En paardjes in de wei...en ga maar door.
Maar als jij nog graag dingetjes wilt verkennen Chev maken we daar ook nog tijd voor hoor Knipoog

Maandag...daar zeg je wat...daar ga ik voor vrijnemen...sowieso beter, moet vast bijkomen!!!
(en broeken wassen, want pis me vast tig keer in de broek van het lachen)

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:36

whahaha heb er echt al zin in!

Was vrijdag bij mijn baas in zijn kantoortje en het kwam op vakantie. Hij vroeg of ik nog niet wist wanneer ik ging. Toen ik ging checken op zijn kalender zag ik alleen TPweekend staan (vr/ma) en zei dat tegen hem. Hij gelijk: zooo, das wel een hele vakantie zeg!. Denk dat ik er nog maar een dag voor een na aanvast plak hihi.

Leuk want een kort ritje vind ik wel leuk op de maandagochtend. Als het kan zou ik graag de dagen optimaal benutten, in de zin van elke dag iets leuks doen met Skitteltje Knipoog

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:53

oh krijg helemaal de kriebels weer hahaaha.......... heb er zin in!!!! Haha!
Ga even op google earth kijken welk veld we in gedachten hadden haha.......maar even kijken of ik dat hier kan plaatsen.

Ja gelukt hoop dat jullie het een beetje kunnen zien......
Links is het veldje die we in gedachten hadden en rechts is de stal, is ongeveer 10 minuten uit elkaar en met auto maar een minuut of 2 à 3.
Afbeelding

En dit is het veldje van dichterbij, zoals je ziet ligt ie iets buiten de camping maar dat is denk ik voor ons wel ideaal, want ik denk als we laat in de nacht terug komen dan kunnen we zo het veld op zonder iemand maar te storen omdat we langs een lading caravans moeten van mensen die daar staan. Maar ja of we het veldje krijgen dat is de vraag. Wc en douch zitten wel dicht bij.
Afbeelding

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:55

Leuk leuk leuk, is dat bruine water?