Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Many schreef:Nadaa? Vind jij het heeeeel erg als ik niet blijf slapen?Want ik ben dan wel iets van 10 euro goedkoper uit en ik zou nog met heel veel mensen wat afspreken enzo en die vragen nu allemaal wanneer ik kan
En nouja eerst dacht ik van als we dan met z'n drieen zijn is het toch anders, maar nu Ing ook niet blijft slapen..
En aangezien er toch wel een meeting #2 komt.
Ooh. Ik voel me zo l.ullig nuWant dit hadden we al vet lang afgesproken!
Rauka schreef:Zullen we morgen voor iedereen die over utrecht reist op utrecht al meeten?
eeeeeh, ik zie dat ik maar 2 min overstaptijd hebop utrecht! Dat red ik van m'n leven niet
*andere trein pakken
Oké. De intercity naar alkmaar, daar zit ik in. Kan ik mooi blijven zitten in UtrechtIk gok dat ie rond 9:23 vanaf Uut gaat. Dat geeft de reisplanner er namelijk niet bij aan
Rauka schreef:Poe hee, kostte wat moeite maar Eline is wakker.
Waar we afspreken? Mij ook nog niet duidelijkMaar aangezien Inge en ik elkaars nummer hebben, en Inge die van Maartje, valt alleen Nada buiten de boot
We vinden elkaar wel!
Inge, als je dit nog leest, mijn trein is rond 9:20/9:25 in utrecht. De trein naar Alkmaar. Ik zal je nog wel sms'en, ga wel in de 3e wagon zitten ofzodan zal ik eerst es mijn mobiel opladen!!
Rauka schreef:Ohnee, dan wij we 12:15 daar. Klinkt beter