jongens jongens jongens....ik wil toch even wat kwijt...ik vind het zeer triest hoe hier over heuver wordt gepraat....ik was vandaag op stal en hoorde de meest rare dingen.... 1 dr zijn nooit paarden in beslag genomen 2 dr heerst geen rino 3 er liggen geen maden in de stallen 4 en dr zijn geen pennymeisjes die paarden beleren..
dat wat dorieke verteld is pennygedrag en alleen maar van horen zeggen....en dorieke ik heb je hier al een paar keer over aangesproken en jij moet je echt dood schamen....als jullie paarden willen huuren bij heuver moet je zelf eens gaan kijken daar..en niet van zon opmerking van een pennymeisje afgaan.. en als dit het niveau is dat mee gaat na de boktmeeting...sorry maar dan pas ik...want dit gaat uitlopen op ruzie....dr zijn nu veel boze gezichten bij ons op stal...luister alsjeblieft niet na dorieke want die weet echt niet wat ze zegt...
Pennymeisje ik....? pardon zeg.... bovendien stond in de pb en heb ik gezegt : het is een aantal jaar geleden dat ik daar in de stallen was en TOEN was het zo, ik rijd nog heel vaak langs heuver en ik vind het nog geen steek verbeterd, sorry....
maar goed...heel veel mensen kennen heuver en zijn er geweest. Hebben ze echt niet allemaal van mij als je dat soms dacht!
vind je dat volwassen gedrag dan? jij stuurt verontrustende mailtjes rond na mensen....maargoed zal dit topic niet misbruiken,ik kom van de week wel even na de wei en dan praten we er wel over...want jij hebt echt geen idee wat deze uitspraken voor gevolgen hebben....
Ik ga wel is kijken bij Heuver, misschien die zaterdag met Juul. Kunnen we altijd nog kijken of er een leuk paard bij zit, misschien haal je ze dan ook nog een middag weg uit de (eventuele) ellende.
ja zeker ( de hypotheker ) Ik moet ff mijn zadel verkopen, want dan heb ik volgende week een nieuw zadel En volgende week komt de hoefsmid ja ik noem ff alles op Poowny kan nu niet lekker lopen, hoefsmid heeft het te druk