Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
klaasjuhhh schreef:Haha, boeiend..Geestelijk ben ik nog een euh..Tsjah..Echte puber..Wat meligheidsgraad betreft iig, niet waar Marloes (Kuikje)?Al zeg ik het zelf
klaasjuhhh schreef:Whoehoe..5401 berichtenLeuk dat dat meetelt bij Boktmeetings, het gaat hier zo snel als een HK topic
![]()
Ik zal de oudste zeker wel zijn met de meeting?
sweetrebecca schreef:denk ut
en ja ik vraag paps wel in heerenveen te wachten
en nee geen hamburger voor jullie
en ja waar sprekennwe dan af
Britt_Sisi schreef:Ik kan denk ik niet mee.. een trein kaartje naar hereveen is 34 euro.. en mn ouders willen me niet brengen..
klaasjuhhh schreef:sweetrebecca schreef:denk ut
Zou hij dat willen? Zou echt super zijn! En dan ken jij ook alvast 2 bokkers voordat we gaan rijden
Afspreekpunt is niet zo moeilijk, als ik Marloes oppik voor een keuring/wedstrijd/etc met de auto dan staat ze gewoon bij de parkeerplaats/carpoolplaats bij de Mac..
kippiej schreef:Dus alleen Rikst en Annemarie rijden met ons mee ?
Britt_Sisi schreef:Ik kan denk ik niet mee.. een trein kaartje naar hereveen is 34 euro.. en mn ouders willen me niet brengen..
klaasjuhhh schreef:sweetrebecca schreef:denk ut
Zou hij dat willen? Zou echt super zijn! En dan ken jij ook alvast 2 bokkers voordat we gaan rijden
Afspreekpunt is niet zo moeilijk, als ik Marloes oppik voor een keuring/wedstrijd/etc met de auto dan staat ze gewoon bij de parkeerplaats/carpoolplaats bij de Mac..
xDodox schreef:En dan kom ik aan, heel zielig en alleen
Flying_Angel schreef:klaasjuhhh schreef:Whoehoe..5401 berichtenLeuk dat dat meetelt bij Boktmeetings, het gaat hier zo snel als een HK topic
![]()
Ik zal de oudste zeker wel zijn met de meeting?
Jongens horen toch altijd ouder te zijn
klaasjuhhh schreef:Britt_Sisi schreef:Ik kan denk ik niet mee.. een trein kaartje naar hereveen is 34 euro.. en mn ouders willen me niet brengen..
Waar woon je?? Zou jammer zijn als je niet meekunt!! Is er niet een Bokker bij jou in de buurt die niks van dit topic weet (desnoods een vriendin/niet-bokker) en wel vervoer heeft??
Hebben we gelijk weer een ziel meer..
Jezus ik voel me net een regelnicht, whahaha.
xDodox schreef:En dan kom ik aan, heel zielig en alleen
klaasjuhhh schreef:Britt_Sisi schreef:Ik kan denk ik niet mee.. een trein kaartje naar hereveen is 34 euro.. en mn ouders willen me niet brengen..
Waar woon je?? Zou jammer zijn als je niet meekunt!! Is er niet een Bokker bij jou in de buurt die niks van dit topic weet (desnoods een vriendin/niet-bokker) en wel vervoer heeft??
Hebben we gelijk weer een ziel meer..
Jezus ik voel me net een regelnicht, whahaha.
klaasjuhhh schreef:xDodox schreef:En dan kom ik aan, heel zielig en alleen
Jij hebt wel al vervoer geregeld??