Henri23 schreef:Mlies schreef:Net wat je wilt, beetje hard, of rustig met het bejaardenclubje
Beetje hard graag, ben geen mietje![]()
goedzoo ! (Y)
zacht is echt voor bejaarden

whaha grapje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Henri23 schreef:Mlies schreef:Net wat je wilt, beetje hard, of rustig met het bejaardenclubje
Beetje hard graag, ben geen mietje![]()
whissie schreef:als de "langzame" groep dan de grote ronde doen en de snelle groep pakt appelberg er nog bij..... dan komen we ongeveer op dezelfde tijd weer aan als de snelle om 1 uur vertrekken en de langzame om half2...
of is dit juist weer onhandig?
Durante schreef:Leoniee schreef:Ik vind 1 uur inderdaad wel een betere tijd
En nog even over de groepen; als ze in de snelle groep echt in rengalop etc. gaan ga ik daar niet in mee, ik vind het zoiezo niet slim om met zo'n grote groep écht hard te gaan en al helemaal niet met huurpaarden ertussen en paarden die elkaar niet kennen ..
Dus ik ga denk ik met de langzame groep mee, het gaat tenslotte ook niet om het hard gaan maar meer om het gezellig een ritje maken toch?
En verder, voor de mensen die de omgeving WEL kennen, gaan we eerst in Midlaren rijden en dan bijv. naar de Appelbergen? Zoja, dan slaan wij bij de Appelbergen af richting huis (nadat we daar hebben gereden natuurlijk)
Ik ga met je mee![]()
Ik ga ook liever in de langzamere groep;hoewel een galopje altijd wel kan natuurlijk!
Maar een rengalop met vreemde paarden ertussen;ik weet niet of dat wel een goed idee is...
Én ik vind een rengalop wél erg leuk,maar dat doe ik liever met een wat kleinere groepje;als je met 4 mensen bent ofzo...En als ik m'n eigen haf wel meeneem;dan vind ik een rengalopje ook erg leuk,maar met zo'n grote groep heb je dan haast niet de ruimte om om te keren;wat soms nodig is om m'n haffie te laten stoppen haha!
irene85 schreef:maar ik ga rijden! ben later vanmiddag wel weer op bokt!
corinagirl schreef:whissie schreef:als de "langzame" groep dan de grote ronde doen en de snelle groep pakt appelberg er nog bij..... dan komen we ongeveer op dezelfde tijd weer aan als de snelle om 1 uur vertrekken en de langzame om half2...
of is dit juist weer onhandig?
Kan opzich wel. Maar het rondje midlaren zelf, kun je zelfs in een rustig tempo wel in 1/1,5 uur doen
. Maar dan nemen we wel wat extra zij-wegen
.