Maaik schreef:shetlandlove schreef:Jammer Maaike, dat je je zo aangevallen voelt, het enige wat we willen is jou meekrijgen op de meeting![]()
(en het gaat ons lukken)
Gaat jullie niet lukken. Dan ken je mij nog niet.![]()
PLease? *smeek*
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maaik schreef:shetlandlove schreef:Jammer Maaike, dat je je zo aangevallen voelt, het enige wat we willen is jou meekrijgen op de meeting![]()
(en het gaat ons lukken)
Gaat jullie niet lukken. Dan ken je mij nog niet.![]()
Gjilke schreef:Jongens, kom op, taart word je alleen maar dik van. Bovendien doe je op zon verjaardag niks anders dan heen en weer rennen om de visite te bedienen, en blijf je 's avonds met alle rotzooi achter.
Gjilke schreef:Maar ik heb dus eventueel wel een trailer.... Wel met zonder auto en chauffeur
Bokkiej schreef:Ze heeft nog wel een trailer denk ik maar geen chaffeur en auto! toch?
zo ja? 2 paards?
Bokkiej schreef:Kan [naam] niet meer dan? of word die gek?
Bokkiej schreef:Waarom neem je haar niet mee dan?
Bokkiej schreef:oke, dinges is verkocht en ze hebben daar dus e pony voor terug maar die heeft zich ernstig gewond dus dat gaat niet lukken!erg jammer maar t is even niet anders.
dees_daan schreef:Bokkiej schreef:Ze heeft nog wel een trailer denk ik maar geen chaffeur en auto! toch?
zo ja? 2 paards?
ja weet ik, was een grapje.. jammer dat rymkje haar zadel en hoofdstel en niet meer zijn, kan die niet mee
Ilegra schreef:Ik ben bang dat ik dan ook niet kan want Ilegra heeft weer een terugval wat haar pees betreft.
Afgelopen zaterdag was ik op de terugweg met haar van een buitenritje en toen kwam er opeens zo'n herrieschopper met een kart aan scheuren.
Ilegra schok en klapte waarschijnlijk met haar achterhoef tegen haar voorbeen aan.
(Ik heb geen beenbeschermers om omdat haar pees dan te warm word en dit is niet goed voor haar pees)
Ik kon eerst niet goed zien of het nu haar kogel was of haar pees maar gisteren was haar pees ook wat warm en wat opgezet.
Ik hoop dat ze in December weer klaar is maar ik overhaast niets.