Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rissjuh17 schreef:Hahaha ja die moeten wij idd niet vergeten want we doen het wel altijd namelijkIk heb een nieuwe pony erbij heb ik gekregen als vriendje voor rambo
helemaal blij haha
singasong schreef:Wie er meewillen:
- Sabine ( Sabinee_ )
- Inge (Tjitseee) (waarschijnlijk met nog iemand)
- Babeth (Babeth)
- Marit met Niek (singasong) - rustige rit, zonder pauze
- Lianne (LianneJantje)
-Larissa ( Rissjuh17)
- Nefertete
-Britt&prins (tottaly)
- Eroslover
singasong schreef:eroslover schreef:hoihoi , verzamelen jullie e cht bij het berghuis? of op de parkeerplaats bij de sportvelden. Ik woon er vlak bij en wil wel eens met een grote groep mee naar buiten! Als jullie mij de bedoeling even willen vertellen zou ik graag mee gaan. Ik heb een vrij rustig paard van 1.68. Ze heet platina
Hee leuk, nog iemand! Dan weet jij ook vast de weg wel mocht ik uitvallen!
We verzamelen op de grote geasfalteerde parkeerplaats bij de sportvelden.
Rit van ongeveer 2 uur zonder pauze (alleen voor Sabine, die gaat 10 min. naast haar paard lopen)
10 dec. om 13.00 u verzamelen, 13.30 u vertrekken!
Mensen, vergeet niet het slot op de trekhaak voor de trailer! Erg belangrijk....ik vergeet het namelijk wel eensNiet dat ik nou zo'n mooie trailer heb maar ben er erg aan gehecht!
JimmyxEvita schreef:ik woon in utrecht, utrecht, oog in al (vlak bij de meern) maar ik ben der nooit geweest. Ik wil der wel graag wat meer over weten kan iemand me even een berichtje sturen die der meer van weet?
eroslover schreef:ok singasong , hoeft ook niet . Maar hopen dat je gewoon kunt rijden