Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maaik schreef:Ik neem gewoon een heel regenpak mee. Neem wel een rugzak ofzo mee, is wel zo makkelijk! Waterdichte uitrijddeken is er helaas niet voor die smurf van me.. Denk dat ik gewoon een zweetdeken meeneem, die houden ook een tijd de regen fors tegen (mijnes iig.)
Maaik schreef:Jup, 2. Alleen die kan ik niet zozeer over mijn zadel e.d. heen doen..
Diegene die dan mee wil nemen is gevoerd.. 150 grams, dus dat hartstikke dik om dat mee te slepen
Maaik schreef:Die andere is wel 0 grams. Alleen die zit aan de voorkant dicht. Dus dat is ook geen doen.
Maaik schreef:Maarja, neem jij wel een uitrijddeken mee dan?
shetlandlove schreef:Misschien kom ik 1 nacht, misschien geenik ga waarschijnlijk een weekje bij een vriendin slapen (met Miracle), zij woont in Nij Beets. Dan ben ik een stuk dichter bij
Ilegra schreef:shetlandlove schreef:Misschien kom ik 1 nacht, misschien geenik ga waarschijnlijk een weekje bij een vriendin slapen (met Miracle), zij woont in Nij Beets. Dan ben ik een stuk dichter bij
Ha ik heb in Nijbeets gewoond, waar woont je vriendin? misscien ken ik haar![]()
Ga je dan via de Dyksfinne rijden naar de smalle Ee?? of via de Veenhoop (Lijkt mij wel ver om)