Dus ik begin eerst met een ongevoerde regendeken. Daarna die zware deken, als ik het dan nog nodig vind kan ik haar nog scheren. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus ik begin eerst met een ongevoerde regendeken. Daarna die zware deken, als ik het dan nog nodig vind kan ik haar nog scheren.
had verwacht dat alles wel heel onscherp zou zijn. Morgen of in t weekend plaats ik ze. Heb het echt heel druk
1tje?
elmiran schreef:Als je scheert moet je paard altijd een deken op.Dus ik begin eerst met een ongevoerde regendeken. Daarna die zware deken, als ik het dan nog nodig vind kan ik haar nog scheren.

). Ze is ook nog niet helemaal recht gericht dus dat is t lastige. Als ik nu b.v me zusje erop zet loopt ze over een paar weken weer slecht
je moet gewoon zo goed erop letten en je been erbij houden enz. Ik weet dus niet hoe intensief degene rijd maar als het nodig is gaat er dit jaar toch een scheermes overheen. (heb zelf maar 2x een paard geschoren maar met z'n tweeen moet dat wel lukken, ik heb een heel mak paard...teminste dat denk ik) maar dan moet ik natuurlijk ook weer een dikkere deke gaan kopen....
of zou een onderdeken voldoende zijn? met daarover heen een winterdeken van 300gr (ofzoietds was het...)
. had gehoord dat sommige zwarte paarden grijs zijn eronder.
ben benieuwd. Vooral naar die van mijn paardje, maar die heb je zeker in t weekend nog niet af... zitten er wel wat mooie tussen? M'n paard is niet echt fotogeniek
haha heb je misschien wel gemerkt. Als ik foto's wil maken doet ze altijd net alsof ze het zo slecht daar heeft (oortjes naar achteren, ze kijkt heel zielig...
) R_ChiChi schreef:Waarom heb je eigenlijk niet afgezegd? Of had je dat wel?
die moet ik nog uploaden.
.
.
.
. We nemen binnekort een andere hond erbij, dus misschien dat ik die dan mee kan nemen.
de rest probeer ik er nog wel op te zetten. Mocht even een paar dagen niet online, moest m'n kamer eerst opruimen.