Enne. Ik heb ooit met zn 4en in een 2 persoonsbed geslapen. Maar er kan altijd vast nog wel een tenjtje in de tuin. En ik heb 3 matjes! En en en film maakt mij niks uit!
Nee hihi mij maakt het ook niet zoveel uit. een vriendin van mij zit ook op bokt en ze heet macho_lief zit ook op hps.. heet daar nirvana ze heet in het echt renate!met zijn 6en wheeej zoveel haha grappig! ik wil ook wel in een tentje whaha lekker spoken!
ooh ik wil zooo graag echt waar, maar ik moet bijna 2 uur alleen reizen, maar heeel misschien kan papa me brengen met de auto ist niet zo ver naar schijndel geloof ik!
51 minuutjes rijden met de auto!!!!!! ik ga het hem voorstellen!!! uurtje rijden én ik maak het heeeeel gezellig in de auto, dna kan hij niet om me heen hahaha
jaa ich weiB, ik hou iedereen wakkeer met mijn irritante kietelmomenten en ik zie een spook momente.. ik vind het dus ook irritant als mensen meteen in slaap valleen voel ik me zo uhm alleen ik val namelijk niet snel in slaap om 1 uur misschien maar anders lig ik een uur in me bed en lig ik nog wakkeer