Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En verder ook nog safari en rode wodka gehaald.
maar dat haal ik daar wel want voor ik Friesland uit ben is dat ijs natuurlijk allang gesmolten 
Is mss wel leuk idee om te doen
) Flew schreef:Jaaa, ik neem heel veel thee mee.

, en wij vonden het een goed idee als iedereen bijv. 25 euro ( contant) meebrengt, en we daar een pot van maken, dat er gewoon 1 iemand steeds betaald, en dan het bedrag wat er later over blijft weer wordt verdeeld door 8.

Laska schreef:Ik heb eens zitten kletsen met mijn moeder, en wij vonden het een goed idee als iedereen bijv. 25 euro ( contant) meebrengt, en we daar een pot van maken, dat er gewoon 1 iemand steeds betaald, en dan het bedrag wat er later over blijft weer wordt verdeeld door 8.
Ik zou het leuk vinden om dat te doen, dan neem ik gewoon een grote portemonaie mee en doe alles daarin met bonnetjes etc, en dan betaal ik alles en aant eind controleren we alles nog een keertje en verdelen we weer het geld,
Zo hebben we dan geen gezeur als er bijv. bj de supermarkt betaald moet worden, of als we ergens gaan zitten
ik heb nog steeds geen trailer nou he! 
Neem lekker allebei thee mee joh
Maar een gewone voetbal mee is wel een leuk idee om onszelf te vermaken?
Wij hebben er geen op dit moment, heeft mn broer mee op vakantie.
Ik zie Nanza al gaan.
Flew schreef:Ponyvoetbal?Ik zie Nanza al gaan.
- Poonie signaleert voetbal.
- Poonie schijt hem voor voetbal
- Zjoef!
... is een skippybal ook goed?

.. agja, dan spring ik in het bos wel over vanalles heen
. maar mss dak toch springspullen meeneem hoor! voor daarin de bak ofzo..
. dus dan kunnen jullie wle gaan buitenrijden en dan ga ik wel ff dressuren ofzo ..