Wel jammer dat er zoveel niet mee doen... Als niemand wil carrousellen, kunnen we dan niet beter toch iets anders gaan doen? (Hoeft voor mij niet hoor, ik vind het leuk, maar als de helft dat niet vindt...?)
Ritana en Kadans en Lavitha. En die laatste is het leukst. Ik ga m'n lessen die ik door m'n val mis inhalen en hoop toch echt nog een keer op haar te rijden!
Ik heb Polleke gezien, vorige week donderdag. Hester reed erop. Het enige dattie deed was steigeren, bokken, rennen, opeens stoppen en heel hard tegen het schot aan schoppen. Soort van Julius in paardvorm dus...
Ja, maar ik vroeg me af of het nu al beter ging. En niet om banketstaaf te doen over Hester, maar zij is niet echt een fantastische ruiter. Frank vond het geloof ik wel een leuk ding(vind ie trouwens best vaak )
Ik heb Polleke vorige week vrijdag zien lopen en dat ging super goed. Niks, steigeren, bokken en andere rare dingen, maar een super braaf paard wat nog geen conditie heeft dus zonder been gewoon stopt. Ik vind hem op Iks lijken.
Iks is een paard van Okkie geweest, is er sinds een jaar of 3 niet meer.(overleden) Ik vond het altijd een onwijs leuk paard om op te rijden, Okkie heeft er vroeger zelf altijd op gereden. Ik vind "Polleke"helemaal geen lelijk en mager paard om te zien, hij ziet er zelfs erg goed uit. Ik ga morgenochtend weer even kijken hoe hij meeloopt in de les.
Ik heb Polleke vanavond nog gezien, liep heel netjes en braaf en deed helemaal niks raars. En ik vind het best een mooi paard, ook niet te mager of zo.