Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elaine schreef:Het enige wat hier nog tegen je zeg Shanna is: Ik bedoel ermee te zeggen dat het geen zin heeft om hier over te gaan zeveren.
Daar begin je je eigen topic maar over.
En shanna.. zodra jij inziet hoe erg je mensen met je woorden het harnas injaagd, zal je ook inzien dat geen enkele van je posts informatief waren en/of enige bijdragen leverden aan deze maatschappij. Ik denk dat we lang kunnen wachten op de tijd dat je dat gaat inzien.
Esmeralda schreef:(was blij dat jij er niet was met dat sexuele gefrustreede ruin van je, dan was er veel meer gebeurt)
ShannaY schreef:Esmeralda schreef:(was blij dat jij er niet was met dat sexuele gefrustreede ruin van je, dan was er veel meer gebeurt)
Mag dit nederlands ondertiteld worden?
Elaine schreef:
We waren blij dat jij en Bob er niet bij waren, heeft ons een hoop problemen en gezeik bespaart! Jammer dat je dan achteraf toch nog gaat zeveren.
ShannaY schreef:Elaine schreef:
We waren blij dat jij en Bob er niet bij waren, heeft ons een hoop problemen en gezeik bespaart! Jammer dat je dan achteraf toch nog gaat zeveren.
Mijn paard lelt, schop en bijt niet.
Dus geen gevaar
ShannaY schreef:Elaine schreef:
Mijn paard lelt, schop en bijt niet.
Dus geen gevaar
Palma1994 schreef:
Als je nou gewoon verdwijnt uit dit topic en de mensen aanspreekt die jou voorbij zijn gereden in het park dan hoeven wij dit prutsmuts allemaal niet te lezen en kunnen we gezellig verder kletsen over onze zeer geslaagde meeting
Citaat:wat ik gistere tot mijn verdriet zag, was een paar scheurende meiden door het park,(zij waren ook de meeting)
Elaine schreef:Palma1994 schreef:
Als je nou gewoon verdwijnt uit dit topic en de mensen aanspreekt die jou voorbij zijn gereden in het park dan hoeven wij dit prutsmuts allemaal niet te lezen en kunnen we gezellig verder kletsen over onze zeer geslaagde meetingCitaat:Amen
Esmeralda schreef:denk dat iedereen me begrijpt![]()
maar dat doet er niet toe, we worden toch niet wijzer van jou gezemel. Jammer want het HAD zo leuk kunnen zijn. En jij maakt je gewoon druk om dingen waarvan je heel goed van weet, dat wij daar ook niks aan kunnen doen. En mensen een trap na geven, waarom, dat deed hier niemand tot jij je ermee ging bemoeien. Jammer. Snap gewoon jou probleem niet, je vind het gewoon leuk om mensen te sarre.
ShannaY schreef:Las trouwens dat er meer klachten waren :Citaat:wat ik gistere tot mijn verdriet zag, was een paar scheurende meiden door het park,(zij waren ook de meeting)
Palma1994 schreef:
Dat klopt inderdaad en die meiden zijn aangesproken.
Ik heb Kim gesproken en hun paarden gingen ervandoor , ze reden dus niet VROLIJK in galop verder maar het ging even mis.
WAT SNAP JIJ NIET, WE WILLEN GEWOON LEKKER KLETSEN MET ZIJN ALLEN EN DAAR HOORT DAT VAN JOU ALLEMAAL NIET BIJ
Citaat:het heeft geen zin, ze is oostindisch doof
ShannaY schreef:Esmeralda schreef:denk dat iedereen me begrijpt![]()
maar dat doet er niet toe, we worden toch niet wijzer van jou gezemel. Jammer want het HAD zo leuk kunnen zijn. En jij maakt je gewoon druk om dingen waarvan je heel goed van weet, dat wij daar ook niks aan kunnen doen. En mensen een trap na geven, waarom, dat deed hier niemand tot jij je ermee ging bemoeien. Jammer. Snap gewoon jou probleem niet, je vind het gewoon leuk om mensen te sarre.
Als jij mij verteld wie het waren? Een meisjes met lang haar op een Tinker, en een Tuigervos. Als jij weet wie de eigenaren zijn prima, ze waren mij gisteren te snel voorbij om iets te roepen.
ShannaY schreef:
Esmeralda, ik ben wel een erg belangrijk persoon in jou leven nietwaar, je schijnt zóveel over mij te weten. Toch leuk, als zo'n groot gezin, en je bezig houden met mensen die 10 jaar jonger zijn. Mooi