Geslaagde Meeting/Actie voor meer Ruiterpaden!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Geslaagde Meeting/Actie voor meer Ruiterpaden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:47

Zoals wij al eerder zeiden: WIJ KUNNEN MENSEN NIET AAN EEN LIJNTJE LEGGEN EN ZE VERTELLEN TE GAAN STAPPEN DUS WTF HEEFT HET VOOR ZIN OM ONS HIEROP AAN TE VALLEN

Jij voelt je blijkbaar aangevallen? Want ik heb geen 1 naam hier genoemd, probeer mijn berichten nu eens terug te lezen, en kijk eens hoe ik gereageerd heb. Jij leest zo on-informatief, ik vraag niet aan jullie iemand aan een lijn te leggen, ik meld het hier, aangezien het hier het centrale verzameltopic is. Nu kom je over alsof je -correctie- hier niks wilt weten van veiligheid?

Dit had je nou net niet moeten zeggen. Dit was ver, heel ver onder de gordel. Ik denk namelijk dat hij niet is weggegaan omdat ik, maar mijn moeder bang van hem was. Ik vond het inderdaad niet prettig als er een ander paard door de bak bokte, maar ik heb maar 1x gehuild op hem en dat was toen mijn knieschuif aan de andere kant van mijn been zat omdat ik klem zat tussen het hek en mijn paard.. mag ik dan huilen?
Ik vind het zeer laag van je om Lambrusco hierbij te betrekken terwijl je dondersgoed weet dat ik hem iedere dag nog mis.

Waarom niet? Als het zo je ogen opent dat veiligheid belangrijk is, so be it. Iedereen is weleens bang van zijn paard geweest. Alleen ben ik veel banger voor de gevolgen voor zowel ruiter als paard. Wat jij niet schijnt te snappen is dat ik niemand hier aanval, en ook niet met het vingertje wijs, ik probeer alleen maar te benadrukken dat aan veiligheid ook gedacht moet worden, juist omdat ook mensen die NIET op internet zitten gebruik maken van het Reyerpark, en OOK kleine (bangere) kinderen.

Maak dan express je eigen topic aan en ga daar zeveren. Wij willen het hier gezellig houden met fotos en gezellig nabeppen over een meeting die wij gehouden hebben. Jij was toch zo negatief over die meeting? Maar ondertussen wel schijnheilig je handtekening zetten. Bah!

Negatief? Lees mijn berichten nog eens na? Ik zei dat ik de ergenis van de mensen in het park kon begrijpen, dat is gewoon een kwestie van je verplaatsen in een ander. Dat kun je ook heel makkelijk teruglezen, maar blijkbaar wordt er alleen gelezen wat er gelezen wilt worden. Schijnheilig? Meid, groei nou eens op, en leer normaal volwassen communiceren, je flipt hem zó door, zonder dat je mijn berichten INFORMATIEF door gelezen hebt.

Als je het zo fijn vind, laat ons dan gewoon. Wij maken zelf wel uit wat we belangrijk vinden en ik bepaal voor mezelf wel wat mijn verantwoording is. Je zal mij niet langs anderen zien crossen.. spreek dan die persoon er persoonlijk via mail of pm op aan

Jij vind veiligheid dus niet belangrijk? Zonde..

Weer zon onder de gordel slag.. prachtig dat die schop uitgezonden word. Ik mag hopen dat als jouw paard een keer een trap krijgt dat ze het laten zien over de hele aardkloot. Mijn paard heeft een geschiedenis zoals je weet. Ze heeft verkorte spieren in haar achterbeen en 1 trap kan fataal zijn en je vind het prachtig dat het uigezonden werd?
Wat heeft die hele trap te maken met het feit van verantwoordelijkheid. Wat heeft een trap te maken met langs anderen crossen. geen ene malle moer. het is gewoon weer zon lage streek van jou om anderen te kleinieren.

Het feit dat dat het uitgezonden wordt, laat alleen maar zien hoe onverstandig het is, paarden mee te nemen waarvan bekend staat dat ze lellen. Dat probeer ik ermee aan te geven. Ik ken jou paard haar geschiedenis niet, en daar doelde ik ook helemaal niet, maar als je een paard mee gaat nemen die al vaker naar andere paarden gemept hebt, denk je dus niet aan veiligheid. Daar doelde ik op!

Als jij nou eens ging snappen dat wij dat niet willen benadrukken in dit topic

Dan ben jij dus niet verantwoord met paardenveiligheid bezig.

[color=#FF0000]Ga iemand anders lastig vallen Shanna. Wij willen je gezever niet.
Heel even dacht ik dat anderen ongelijk hadden. Dat je niet zon bitch was als je altijd lijkt. Maar je hebt het met bovenstaat opmerkingen over Lambrusco en Navorite echt bij me gedaan en al intresseert het je geen zier, jij bent echt over en uit voor mij.
Je zoekt het maar uit met je zielige gejammer!

Ik val niemand lastig meid, je valt jezelf lastig door je -blijkbaar- zo aangevallen te voelen.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 15:55

Het enige wat hier nog tegen je zeg Shanna is: Ik bedoel ermee te zeggen dat het geen zin heeft om hier over te gaan zeveren.

Daar begin je je eigen topic maar over.

En shanna.. zodra jij inziet hoe erg je mensen met je woorden het harnas injaagd, zal je ook inzien dat geen enkele van je posts informatief waren en/of enige bijdragen leverden aan deze maatschappij. Ik denk dat we lang kunnen wachten op de tijd dat je dat gaat inzien.

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:03

zo snotver shanna, je weet het wel weer te brengen he.
zoals we al eerder hadden geschreven ZIJN WIJ NIET verantwoordelijk voor andere, dat zijn ze namelijk ZELF.
En waar slaat het toch allemaal op, je doet je voor als een ongelooflijke beter weter, die alles keurig voor elkaar heeft.En wat er met dat paard gebeurde dat een ander paard sloeg, ja en. Was maar het enigste dingetje wat gebeurde (was blij dat jij er niet was met dat sexuele gefrustreede ruin van je, dan was er veel meer gebeurt)Terwijl we met zo,n ploeg bij elkaar waren.Het was allemaal prima voor elkaar. Tot jij met je gezeik begon over mensen waar WIJ NIKS mee te maken hebben. Die meiden zijn aangesproken, moeten we ze dan iedere dag na rijden om te kijken of ze gewoon rijden. Kom op zeg, ga jij nog lekker een rondje wandelen met die knol van je.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:08

Elaine schreef:
Het enige wat hier nog tegen je zeg Shanna is: Ik bedoel ermee te zeggen dat het geen zin heeft om hier over te gaan zeveren.

Daar begin je je eigen topic maar over.

En shanna.. zodra jij inziet hoe erg je mensen met je woorden het harnas injaagd, zal je ook inzien dat geen enkele van je posts informatief waren en/of enige bijdragen leverden aan deze maatschappij. Ik denk dat we lang kunnen wachten op de tijd dat je dat gaat inzien.

Wat is er belangerijker dan de veiligheid van een dier waar jij verantwoordelijk voor bent, die op jou vertrouwd?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:09

Esmeralda schreef:
(was blij dat jij er niet was met dat sexuele gefrustreede ruin van je, dan was er veel meer gebeurt)

Mag dit nederlands ondertiteld worden?

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 16:12

ShannaY schreef:
Esmeralda schreef:
(was blij dat jij er niet was met dat sexuele gefrustreede ruin van je, dan was er veel meer gebeurt)

Mag dit nederlands ondertiteld worden?

We waren blij dat jij en Bob er niet bij waren, heeft ons een hoop problemen en gezeik bespaart! Jammer dat je dan achteraf toch nog gaat zeveren.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:13

laag van je shanna om mensen zo neer te halen,

Had je hoger in geschat... Rot aub op uit ons topic en laat ons met rust.
Start je eigen topic en we will see you there

Ik snap niet waar je het lef vandaan haalt om iemand zo neer te halen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:15

Elaine schreef:

We waren blij dat jij en Bob er niet bij waren, heeft ons een hoop problemen en gezeik bespaart! Jammer dat je dan achteraf toch nog gaat zeveren.

Mijn paard lelt, schop en bijt niet.
Dus geen gevaar

Palma_Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:17

ShannaY schreef:
Elaine schreef:

Dus geen gevaar

Als je nou gewoon verdwijnt uit dit topic en de mensen aanspreekt die jou voorbij zijn gereden in het park dan hoeven wij dit prutsmuts allemaal niet te lezen en kunnen we gezellig verder kletsen over onze zeer geslaagde meeting

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:19

denk dat iedereen me begrijpt
maar dat doet er niet toe, we worden toch niet wijzer van jou gezemel. Jammer want het HAD zo leuk kunnen zijn. En jij maakt je gewoon druk om dingen waarvan je heel goed van weet, dat wij daar ook niks aan kunnen doen. En mensen een trap na geven, waarom, dat deed hier niemand tot jij je ermee ging bemoeien. Jammer. Snap gewoon jou probleem niet, je vind het gewoon leuk om mensen te sarre.

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:19

ShannaY schreef:
Elaine schreef:

Dus geen gevaar

met jou der op wel.

Een paard blijft een dier dus daar kan jeniks over zeggen!

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 16:19

Palma1994 schreef:

Als je nou gewoon verdwijnt uit dit topic en de mensen aanspreekt die jou voorbij zijn gereden in het park dan hoeven wij dit prutsmuts allemaal niet te lezen en kunnen we gezellig verder kletsen over onze zeer geslaagde meeting

Amen
[/quote]

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:20

Las trouwens dat er meer klachten waren :

Citaat:
wat ik gistere tot mijn verdriet zag, was een paar scheurende meiden door het park,(zij waren ook de meeting)

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:21

Palma_Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:21

Elaine schreef:
Palma1994 schreef:

Citaat:
Amen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:23

Esmeralda schreef:
maar dat doet er niet toe, we worden toch niet wijzer van jou gezemel. Jammer want het HAD zo leuk kunnen zijn. En jij maakt je gewoon druk om dingen waarvan je heel goed van weet, dat wij daar ook niks aan kunnen doen. En mensen een trap na geven, waarom, dat deed hier niemand tot jij je ermee ging bemoeien. Jammer. Snap gewoon jou probleem niet, je vind het gewoon leuk om mensen te sarre.

Als jij mij verteld wie het waren? Een meisjes met lang haar op een Tinker, en een Tuigervos. Als jij weet wie de eigenaren zijn prima, ze waren mij gisteren te snel voorbij om iets te roepen.

Palma_Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:23

ShannaY schreef:
Las trouwens dat er meer klachten waren :

Citaat:
wat ik gistere tot mijn verdriet zag, was een paar scheurende meiden door het park,(zij waren ook de meeting)

Dat klopt inderdaad en die meiden zijn aangesproken.
Ik heb Kim gesproken en hun paarden gingen ervandoor , ze reden dus niet VROLIJK in galop verder maar het ging even mis.

WAT SNAP JIJ NIET, WE WILLEN GEWOON LEKKER KLETSEN MET ZIJN ALLEN EN DAAR HOORT DAT VAN JOU ALLEMAAL NIET BIJ

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:24

hoii

zo en nou gaan we het even lekker
weer over iets gezelligs houden

wil er misschien iemand ook een avator voor mij maken

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 16:25

Palma1994 schreef:

Dat klopt inderdaad en die meiden zijn aangesproken.
Ik heb Kim gesproken en hun paarden gingen ervandoor , ze reden dus niet VROLIJK in galop verder maar het ging even mis.

WAT SNAP JIJ NIET, WE WILLEN GEWOON LEKKER KLETSEN MET ZIJN ALLEN EN DAAR HOORT DAT VAN JOU ALLEMAAL NIET BIJ

het heeft geen zin, ze is oostindisch doof!

Palma_Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:26

Citaat:
het heeft geen zin, ze is oostindisch doof

Dan lijkt het mij het beste gewoon niet meer te reageren op haar want daar kikt ze volgens mij op.

Dus we lezen gewoon over haar posten heen en maken er weer een gezellig topic van.

Kimberleij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:28

ShannaY schreef:
Esmeralda schreef:

Als jij mij verteld wie het waren? Een meisjes met lang haar op een Tinker, en een Tuigervos. Als jij weet wie de eigenaren zijn prima, ze waren mij gisteren te snel voorbij om iets te roepen.

nou ik was het met gijco (gelderse tuiger.) en die tinker ging er vandoor toen we in een rustig galopje zatten. en ja gijco ging er achteraan. trouwens we hadden je ook niet gezien pas toen we er zowat naast zatten ik riep nog sorry na maar dat heb je waarschijnlijk niet gehoord

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:30

dus toch niet alleen osstindisch doof

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:31

kimmie16, al had je omgedraait en je excuses aangeboden, dan nog. Dit type mens, loopt met je weg om je vervolgens keihard op je bek te laten gaan. Lekker laten.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:32

Esmeralda, ik ben wel een erg belangrijk persoon in jou leven nietwaar, je schijnt zóveel over mij te weten. Toch leuk, als zo'n groot gezin, en je bezig houden met mensen die 10 jaar jonger zijn. Mooi

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:36

ShannaY schreef:

Esmeralda, ik ben wel een erg belangrijk persoon in jou leven nietwaar, je schijnt zóveel over mij te weten. Toch leuk, als zo'n groot gezin, en je bezig houden met mensen die 10 jaar jonger zijn. Mooi

ja gaaf he
Maar ik hoor zoveel, jaja heb mijn bronnen (en niet eens van mensen van wie jij het denkt)
Heb je van zodichtbij meegemaakt, maar ja ik reed op een manege paard dus tja, ik was niks jou ogen. En ja, heb je gezien, meegemaakt en me oordeel gevelt en weer bijgestelt, maar helaas, je verandert niks. Jammer.

Maar ga even lekker in je eige topic zitten zemelen
Laatst bijgewerkt door Esmeralda op 19-04-06 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt