Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Abalaydi schreef:Nee, ik ben diegene die hier jankend achter de computer zit, omdat iedereen alles op mij afschuift hiero.
Maar het is mij in ieder geval duidelijk- ik weet niet.
Ik verwoord alles gewoon niet zo goed en dan ben ik meteen direct boos: terwijl ik van binnen dan nog gewoon vrolijk ben.
Nou laatmaar: word alleen maar meer emotioneel.
Sani schreef:Suusoi schreef:Ik heb even teruggelezen.
Er komt dus een groepje om 11 uur op het station? en om 4 uur ofzo ook?
Mijn moeder wil namelijk maandag of dinsdag de stad in met mij, en als ze dinsdag wil dan kom ik met het groepje van 4 uur, anders met die van 11
Hoelang paardrijden maakt me opzich niet zo heel veel uit, maar aangezien ik ruim een half jaar niet meer heb gereden, en ik ook niet weet hoe dat allemaal met mijn rug gaat, lijkt het voor mij het verstandigste als ik 1 uurtje rij. Als we 2 uur gaan rijden ofzo dan doe ik wel een beetje rustig aan
Voor de rest nog iets wat ik moet weten?
Dan rijd ik met het rijden samen met jou.
Ik heb 2 jaar niet meer gereden.
Maar ik wil wel gaan rijden.
Ik zie me donderdag al krom lopen van de spierpijn.
Sha_ schreef:Ohja; wat ik net las.
Suus heeft tijdje geleden last van rug gehad ? Dus het lijkt me beter- ivm met gezondheid () voor de meesten 1 uurtje
Njaaaaaa ik hou me er verder buiten.
Leo_ke schreef:Ik zit hier met tranen in m'n ogen achter de pc... en verwacht ook half een boel gezeik.. mja..
Ik ga dus niet mee.. Dinsdag wordt Tijs zijn opa begraven en ik wil er voor hem zijn. Hij heeft het er hartstikke moeilijk mee en ik wil hem niet laten zitten. Hij zal wel zeggen; ga maar, maar dan zit ik bij jullie met een gigantisch kútgevoel.
Ik vind het heel erg om nu zo laat nog af te zeggen, maar de omstandigheden zijn gewoon echt kút op het moment..
Sorry..
Abalaydi schreef:Waarom zou ik? In mijn ogen is hij goed, ik verwoord het gewoon anders- want IRL zeg ik het ook gewoon zo: maar dan met andere tonen: dus moet ik dan helemaal na gaan denken?
Zie ik niet zitten, ook de meeting niet, helaas.
Leo_ke schreef:Ik zit hier met tranen in m'n ogen achter de pc... en verwacht ook half een boel gezeik.. mja..
Ik ga dus niet mee.. Dinsdag wordt Tijs zijn opa begraven en ik wil er voor hem zijn. Hij heeft het er hartstikke moeilijk mee en ik wil hem niet laten zitten. Hij zal wel zeggen; ga maar, maar dan zit ik bij jullie met een gigantisch kútgevoel.
Ik vind het heel erg om nu zo laat nog af te zeggen, maar de omstandigheden zijn gewoon echt kút op het moment..
Sorry..
Suusoi schreef:Dan kom je toch niet?
Sorry hoor, ik zal nu wel boos aangekeken worden.
Maar als je iets niet ziet zitten, moet je het niet doen werd mij altijd verteld.
Dit is niet omdat ik je niet hier wil hebben. Juist wel.
Want ik ben wel héél benieuwd hoe je dan IRL bent.
(aangezien je op Bokt anders overkomt.)