ik ook, 1 of 2 juli moeten ze wel snel zijn... en kan ik nog wel even mee met whit denk (die staat van haar vakantie te genieten ) maar als het rond de 12e is kan ik niet dan moet ik na de keuring
'k zal rieta en ilse even pben, denk dat ze dit topic een beetje vergeten zijn ofzo
hey hey ik wil op zich ook wel mee maar dan moet ik wel eerst weten waneer ut is dan kan ik even vervoer regelen en myra geeft niks hoor dat nanza wat drukker is mapril kan er ook wat van maar dat weet je natuurljk wel haha
Ooooh oliebol dan kan ik niet mee Palm heeft schimmel Kan opzich wel op Meryl alleen die moet heel rustig aan i.v.m. artrose dus dan kan ik jullie niet bijbenen...
1 juli zit ik in Hengelo met de pony's dus dan kom ik niet!! Hou wel ff in de gaten of jullie dan echt gaan, zal zien of 'k anders dus toch mee kom (hahaha wie weet wel op de Belg )
het maakt mij niet zoveel uit, ik lees wel even mee of er nog een echte datum komt! Ik heb denk ik wel het liefst op zondag, maar snap ook wel dat daar niet altijd rekening mee kan worden gehouden.
ja nouja die datum was al eens genoemd (2 maand terug ofzo) maar nooit wat vast gekomen.. denk dat het wel handig is om dat nu te doen, anders zijn we volgend jaar nog bezig met regelen