Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Letizia schreef:Dus met z'n allen in mijn auto dan? (voor de lifters he)
Lotje85 schreef:Ok dus nu gaan we nog met 1 auto? Ik vind het best hoor, maar hoe willen we met zijn 6-en in 1 auto? Of waren het er nou 5...
Maargoed ff ander probleem: Ik ben nog steeds ziekig. Gisteren nog verhoging en nu barst ik van de oorpijn, hoofdpijn en de klieren in mijn hals zijn opgezet en pijnlijk. Ik weet dus niet hoe dit morgen zal gaan, maar ik ga dus niet koste wat het kost mee, ook al wil ik wel heel graag!
Sieltjuh schreef:Lotje85 schreef:Ok dus nu gaan we nog met 1 auto? Ik vind het best hoor, maar hoe willen we met zijn 6-en in 1 auto? Of waren het er nou 5...
Maargoed ff ander probleem: Ik ben nog steeds ziekig. Gisteren nog verhoging en nu barst ik van de oorpijn, hoofdpijn en de klieren in mijn hals zijn opgezet en pijnlijk. Ik weet dus niet hoe dit morgen zal gaan, maar ik ga dus niet koste wat het kost mee, ook al wil ik wel heel graag!
Bel of sms me morgenochtend maar, dan weet ik het en dan kan ik het altijd doorgeven. Hoop wel dat je je snel beter voelt hoor
Kelly_ann schreef:Ik wil ook wel een paar mensjes droppen... voel me anders zo allenig op de terugweg...
Letizia schreef:Kelly_ann schreef:Ik wil ook wel een paar mensjes droppen... voel me anders zo allenig op de terugweg...
Dan rijd ik wel met jou mee terug