Dus misschien dinsdag een dagtocht en daarna een klein tochtje, en dan 's middags even winkelen ofzo

Goed idee?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mietje schreef:Ik denk dat we dat t beste daar pas uit kunnen stippelen.. vooral ivm het weer..
*volcano* schreef:Dan houden we gewoon een spooktocht zonder peerdjes![]()
Hebben ze daar tv trouwens?
Kunnen we lekker griezel avondje houden, eerst enge film zien en dan een spooktocht
mencis schreef:Ja maar het is wel handig als we al globaal een beetje weten wat we willen gaan doen Dus als we een keer uit willen e.d. dan meot dat geregeld worden, dus dan kijken waar we heen kunnen hoe we er komen etc.
Mietje schreef:*volcano* schreef:Dan houden we gewoon een spooktocht zonder peerdjes![]()
Hebben ze daar tv trouwens?
Kunnen we lekker griezel avondje houden, eerst enge film zien en dan een spooktocht
Geen tv
Maargoed.. Alles leuk en aardig maar Lynn moet haar bedrag nog steeds overmaken..mencis schreef:Ja maar het is wel handig als we al globaal een beetje weten wat we willen gaan doen Dus als we een keer uit willen e.d. dan meot dat geregeld worden, dus dan kijken waar we heen kunnen hoe we er komen etc.
Ik denk dat het allervoornaamste is, dat we voor eten moeten zorgen.
Dus wat willen we allemaal hebben? Ik kan in ieder geval wel voor de broodjes voor de eerste 2 dagen zorgen.
En ik neem sowieso ook nog wel een krat bier mee
Flew schreef:Ik heb niks nodig, alleen water en brood.