Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SarahJ schreef:UPDATE
En ... het is opgelost! We hebben de piste op zaterdag 22 april, van 12h tot 18h. Eventueel tot 19h, mochten we met meer dan 15 zijn.
Citaat:VERZAMEL UW DOPJES!
ALLEEN PLASTIEKEN DOPJES WORDEN INGEZAMELD!
• van mineraal- of spuitwaterflessen
• van softdrinks
• van melkflessen
De ingezamelde dopjes worden ten voordele van het BELGISCH CENTRUM VOOR GELEIDEHONDEN v.z.w. verkocht aan Eryplast n.v. om er te worden gerecycleerd, o.m. in duurzame paletten.
Door het inzamelen van uw dopjes draagt u dus op milieuvriendelijke wijze bij tot de ondersteuning van het BELGISCH CENTRUM VOOR GELEIDEHONDEN v.z.w.:
U mag ze binnenbrengen op het centrum tijdens de kantooruren.
Belgisch Centrum voor Geleidehonden (BCG) vzw
Maastrichtersteenweg 64
3700 Tongeren
Tel.: (012)23 43 19
Fax: (012)39 41 24
E-mail: bcg@geleidehond.be
Website: www.geleidehond.be
Ze staan ook regelmatig op een beurs of er zijn vaak andere activiteiten waar je mensen van het BCG kan ontmoeten (ook in andere provincies). Informeer eens via mail of telefonisch; misschien kan je het persoonlijk afgeven ipv op te sturen of langs te brengen.
KimS schreef:Anjatjeuh: gaat Ushi weg ofzo?![]()
Tyrza schreef:Dag dames, ik zit nu een weekje in Oostenrijk, vandaar dat ik nog geen bevestiging of updates heb verzonden. Excuses hiervoor. Zodra ik weer terug ben, maak ik dit zsm weer in orde.
Anjatjeuh schreef:Als haar hoofdschudden weer terugkomt, het met mn nieuwe lesgever ook niet rijtechnisch op te lossen is en we nog altijd geen verklaring ervoor kunnen vinden, gaat ze inderdaad weg. Terug naar haar vorige eigenares Teigetje.
Maar dat gaat niet gebeuren, always look on the bright side of life, tudum, tudumtudumtudum.
saartje39 schreef:
met hoeveel zijn we momenteel al Tyrza?