Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. shelltje schreef:En nog een vraagje is het op dezelfde manege als waar de sgmw ook is?
Rupsje schreef:Rusten jullie ook nog ergens uit ? Om wat te drinken bijvoorbeeld ?
Dan weet ik wat ik allemaal mee moet nemen.. Is het de moeite waard om mijn zadeltas mee te nemen ?
Maar als je onder het rijden wat wilt drinken, zou ik vooral je zadeltas meenemen ja
Mietje schreef:shelltje schreef:En nog een vraagje is het op dezelfde manege als waar de sgmw ook is?
ja!Rupsje schreef:Rusten jullie ook nog ergens uit ? Om wat te drinken bijvoorbeeld ?
Dan weet ik wat ik allemaal mee moet nemen.. Is het de moeite waard om mijn zadeltas mee te nemen ?
Nee.. dat was in ieder geval niet het plan.. we rijden maar 2 uurtjes.
Dat is zo voorbijMaar als je onder het rijden wat wilt drinken, zou ik vooral je zadeltas meenemen ja
Dan neem ik hem niet mee, is alleen maar lastig
gek kind 
:D Heb er echt zin in

. Word toch weer vies... En hij is zwart, dus als ie vies is, zie je t niet zo erg
.
.
Ik hoop dat het lukt, ik heb er namelijk heel veel zin in! 
Dat dacht ik eerst namelijk...
. We moeten nog even wat kletsen daarover
. altingd schreef:Ik had even een vraagje; komt er toevallig nog iemand met de auto langs Harkstede?
We hebben wel vervoer voor 'onze' paardjes; mijn ouders;die rijden dus met de jeep +trailer naar Bronneger..
Maar omdat er maar 2 mensen in de jeep kunnen(pa&ma) zitten wij met een probleem...

Kon opzich best hoor!
. Het past wel, maar denk niet dat diana haar ouders dat willen haha...
.
. Me moeder wil wel. Maar ze rijd niet allleen... Maar ik hoop dat het lukt! Anders kunnen Diana en ik ook niet meer komen
. Citaat:Mietje - Evelyn - Tovatsj -17
Rensjuh - Renske - Santos - 19
Yvonniej - Yvonne - Ian - 18
Valiente - Lynn - Valiente - 16
Jettie - Mariëtte - Femmichje - 12
Jettie's moeder - Marga - Hillie - 39
Kaya - Karin - Kaya - 43
Amulet - Hanneke - Stupa - 19
Alet - Alet - Amber - ??
altingd - Diana - Durante - 29
Corinagirl - Corina- Frits - 16
shelltje - shelly- roos-13