Leon... Rijden jullie met mij mee?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soxje schreef:Er staat een vosmerrie tinker te koop op MP, die zie je ook niet vaak geloof ik. Misschien iets voor Mamauba?
(Solly, ben nu enorm off topic aan het gaan)
mamauba schreef:Soxje schreef:Er staat een vosmerrie tinker te koop op MP, die zie je ook niet vaak geloof ik. Misschien iets voor Mamauba?
(Solly, ben nu enorm off topic aan het gaan)
Waar staat ze? (stiekum ook off topic).
WenK schreef:Lijkt mij een goed plan, weet niet wat Diny er van denkt?
dobbel schreef:volgens mij rond 13:00 als ik me niet vergis.
Jean schreef:Dames, Heren,
Wat mij betreft is iedereen welkom, maar kom even met ideeen, vanaf een uur of 1'a 2 smiddags is misschien een goed idee omdat dan de verre mensen ook niet heel erg vroeg uit hun bed hoeven en met z'n allen eten lijkt me supergaaf, ze hebben bv in Ierland na een polo wedstrijd altijd een soort van Picknick, ieder neemt van alles iets mee en dan is er genoeg, we hebben hier wel frisdrank en zo maar ik hoef er niets aan te verdienen wat de mensen hier betalen is normaal 50 eurocent, maar als jullie het zelf meenemen ook prima. we hebben een gas BBQ dus dat kan ook, zeg het maar het is ook waar jullie zin in hebben.
Ik zorg voor de locatie en de muziek, we zitten droog zelfs BBQ kan onderdak en de rest roept u maar
silas schreef:hoi hoi, kan ik nog wat betekenen?
Misschien mensen die mee willen rijden??
of kan ik iets meenemen....??
Citaat:Jacquelien, ik weet nog niet of we meerijden, maar even voor het geval dat.. hoe laat rij jij weg?
En jij haalt Jellie en Superroos op? Jellie thuis, Roos in Utrecht?