wil je al kaartjes halen bij de AH of gewoon bij de efteling zelf kaartjes halen?
[edit] Enne mn pa en ik komen je ophalen zaterdag ochtend

nog even kijken hoelaat enzo.
Willen er natuurlijk om 09.45 zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
krissie1985 schreef:Het is nog niet zeker of ik nu wel of niet mee ga, er is iets tussen gekomen, en ben aan kijken of ik dat kan verschuiven, jullie horen nog van mij
Ilkkah schreef:ja ik ga bij de AH (he, het is toch c1000? dat scheelt, geen fratsen?? die reclame toch?! dat is toch c1000?) kaartjes halen, maar dat doe ik pas de dag van tevoren, anders stel dat ik al kaartje heb en ineens gewoon gaat het niet door, en dan heb ik kaartje, knap stinkmodder lijkt me
[edit] jaa, uh uurtje rijden denk?!
weet niet precies hoelang?!
Marwszjeuh schreef:dus bij de c1000 kun je geen efteling kaarten halen;
je kon daar alleen voor korting sparen maar dan moet je dus wel wss in de rij staan bij de efteling om die kaart in te leveren enzo.
Weet niet of jij kortingskaarten heb?
Ik niet; dus dan zou ik ze net zo goed van de week alvast bij de AH kenne kopen, scheelt weer tijd om in die fock rij te staan
*Tamara* schreef:Jawel hoor, bij de C1000 kan je idd sparen en als je zon kaart vol heb, kan je gelijk kaartjes halen bij de C1000. Daar dus al kopen met korting en dan hoef je bij de Efteling niet in de rij! Zo doe ik het ook!
Ilkkah schreef:Ik heb ze niet, dus ik koop ze ook vast bij de ah dus
Ilkkah schreef:Ja koop er ook wel direct 1 voor jou,
Krijg ik het geld daarvan wel in de efteling of weet ik veel
maar scheelt jou weer ritje, ik ga sowieso dus das oke
Marwszjeuh schreef:*Tamara* schreef:Jawel hoor, bij de C1000 kan je idd sparen en als je zon kaart vol heb, kan je gelijk kaartjes halen bij de C1000. Daar dus al kopen met korting en dan hoef je bij de Efteling niet in de rij! Zo doe ik het ook!
bij onze c1000 niet
geen klanteservice
of moet het dan bij de kassa?
Marwszjeuh schreef:Ilkkah schreef:Ja koop er ook wel direct 1 voor jou,
Krijg ik het geld daarvan wel in de efteling of weet ik veel
maar scheelt jou weer ritje, ik ga sowieso dus das oke
okaj is goed;
kan andesr ook zaterdag al geven?[zie'k je toch
]
Heranda schreef:Joh, van een druppeltje regen ga je niet dood hoor!
Ilkkah schreef:Heranda schreef:Joh, van een druppeltje regen ga je niet dood hoor!
Nee precies,
je bent toch niet van suiker