anders wordt het pannekoeken uit de hand eten bij de paarden. Is wat behelpen maar dan blijven we bij de paarden in de buurt Of ik vraag bijj de buren van het pannekoeken huis die hebben/hadden stal en wei maar nu geloof ik geen paard meer.Als de omheining nog goed is kunnen ze daar misschien even staan. Het ligt pal bij het pannekoekenhuis
haha wat gezellig ,ben wel de enige met een fjord dan whaha ,maar ik moet nog even kijken en slijmen want me moeder doet nogal moeilijk ,vind het eng ,kent jullie niet ,kent de paarden niet ,blablabla ,geen ruiterbewijs je weet wel dat gezeur maja komt goed dit is tenslotte iets wat niet altijd gebeurd ,maar Fredt.. jij gaat dan weer met de fiets neem ik aan.. ,kan ik dan met je mee fietsen? want ik denk niet dat mijn moeder op zaterdag naar de manege gaat haha
Tuurlijk kan je meefietsen!! Alleen maar gezellig!
Het lijkt mij het handigste om de paarden (voor wie dat mogelijk is) terug naar stal te brengen en daarna met zn allen naar het pannenkoekenhuis te gaan. Als de paarden van Cissie en Roos dan even bij Jackyline op stal kunnen staan zou dat top zijn toch!
Cissie en ik kunnen niet hele lang he, tot een uur of 13/14.. En nog iets; hoelaat spreken we precies af, en waar is het precies. Als ik dat niet weet hebben we kans dat mn pa op de helft omdraait en ons weer trug naar huis brengt namelijk.. op mn vorige meeting konden we het niet vinden!!
Roos ik pb je wel even mijn mob nr, kan je altijd even bellen!
Komen jullie trouwens met 1 trailer? Als dat zo is, kan ik ook wel vragen of jullie bij ons op stal de trailer neer kunnen zetten. Dat is wel wat makkelijker!!
ik vind het best, als de ponys maar ergens kunnen staan , als we besluiten om een broodje te eten ofzo kan ik ze gewoon aan de trailer vastzetten en in de gaten houden.
wbt de tijd is het idd zo dat roos en ik niet te laat opghaald kunnen worden misschien is 09.30 of 10.00 uur beter tijd?
Niet bij mansour dus? Kan jackyline niet naar jou lopen dan dat is toch handiger lijkt mij?
oww snap het al dit omdat w met het eten anders met de ponys zitten te kijken, bij de kemperberg kunnen we ze misschien eventjes ergens neerzetten, snap ik het zo?
We hebben een schuur met 3 stallen waar geen paarden staan.. dus ik kan gelijk wel even vragen of ze daar even mogen staan ja. Als ze niet bij ons kunnen staan, dan kunnen ze naar v. Loenen!