IJslander BoktMeeting (besloten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke dag komt jou het beste uit?

Zondag 6 februari
4 (30%)
Zondag 13 februari
2 (15%)
6 feb - Ik neem een eigen paard mee
5 (38%)
13 feb - Ik neem een eigen paard mee
2 (15%)

Totaal aantal stemmen: 13

witte_spook

Re: IJslander BoktMeeting (besloten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 22:29

ik moet nog effe die trailer regelen en dan moet iedereen duimen dat ik niet aangehouden wordt Knipoog

oliebol wat baal ik dat niemand mijn paardje mee kan nemen. Maar mocht ik de trailer toch niet kunnen regelen, dan kom ik toch wel hoor, maar ik heb hele goede hoop hoor.

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 20:58

Hoihoi allemaal,

Ik kan een trailer regelen, en ook misschien een chauffeur zelfs. Maar is het een probleem dat er een appaloosa meegaat? Iets anders zit er voor mij ook niet in helaas. Morgen ga ik alles regelen.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:02

Wow, dan is groep 1 met 6, en groep 2 met 10 als die appaloosa nog meegaat... Wow! Wel grote verschillen, maar ik vind het niet zo heel erg, ik hou op zich wel van kleinere groepjes. Bloos

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 22:30

Dat vind ik fijn om te horen, ik wil zo graag namelijk tvistur meenemen, maar dan moet haar vriend of bekende gaan rijden, dus vind ik ook logisch dat ze dan meegaat, maar ik wil dat eerst bespreken.

De appaloosa is een heeeeeeeeele leuke appaloosa en heel lief. Ze zit hier ook op bokt [summertje] wij beiden kunnen met onze paarden vrijheidsdressuur, alleen haar paardje kan nog veeeeeeeeeel meer.

Compliment, buigen, pas, flemen, alles op commando
Ook kan de appaloosa op commando steigeren en onze beide paardjes [tvistur en indian] kunnen op commando liggen, zowel aan de hand als wij erop zitten, dus we kunnen samen een showtje weggeven.

Rilana

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 22:41

Fijn rilana dat je vervoer hebt.
ik heb er op zich niet zo veel problemen mee behalve dat je met zon groep wat minder snel wat tempo maakt... en dat is wel iets wat ik wil ! een lekker galopje, vandaar dat er ook 2 groepen zijn voor het tempo verschil?

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 00:00

Jaa een beetje tempo hou ik ook wel van... En mijn paard al helemaal Knipoog

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 01:04

Indian en Tvistur houden ook erg veel van tempo, volgens mij blijven jullie achter Tong uitsteken , je wilt niet weten hoe hard Tvistur kan lopen. Hij mag dan niet draven van mij, dus loopt ie keihard, ja echt waar.

Nee hoor zit helemaal goed. En als de groep wel te groot is, dan kun je alsnog besluiten in het bos te gaan splitsen.

Haha! oh mijn gosh, sandra zou mijn torsionzadel lenen, als ze die met de 2e groep ook wil lenen, zal ik zonder zadel moeten, HAHAHAHAHA COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLL Ik ga lijm gebruiken, want volgens mij als we gaan galopperen stuiter ik er al lachend af, wedden HAHAHAHAHAHA WIEHAAAAAAA

Hebben jullie ook zo'n zin, ik heb zooooooooooooooo'n zinnnnnnnnnnnnnnnn
Kep er mega zin in.

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 01:09

Haha niet afvallen hoor Knipoog dan galoperen wij gewoon door hoor Knipoog Clown
Haha naja volgens mij wil iedereen in de tweede groep tempo dus het komt wel goed...
En tja ik ben zondag met een groepje van 3 naar het bos geweest en Luk was erg vervelend Cool dus dat gaat wat worden....
Pling

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 01:14

Jaaaaaaaaaaaaaa dat móet je ook, want iemand moet Tvistur vangen, die blijft echt niet op baasje wachten hoor Haha! hahahahahahahaha

We zullen wel zien, ik denk dat sandra alleen de torsion meeneemt op de eerste rit.

Tvistur kan ook vervelend zijn, maar ik kan hem zo van de groep wegsturen en als ik niet wil, gaat hij ook niet, maar ik wil altijd wel en dan ziet hij wel concurrentie, maar rem is rem, en die heb ik.

Ik heb alleen geen paardje die als 'kontbumper' fungeren kan, dan schiet hij namelijk zelf weg Haha! vind ie eng!!

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 01:36

Hahaha Lukka vind alles best als ze maar niet achteraan loopt Knipoog ik oefen het wel hoor maar dat is niet der sterkste kant Bloos

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 01:41

oh, zijn er trouwens nogmeer sweiners die meegaan, anders voel ik me zo alleen op mijn mega topper sweiner Haha!

Maar ik ga er aan werken hoor, voel me alleen zo stom dan. Tong uitsteken

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 08:43

Ik weet hoe je je voelt hoor rilana met mijn schweinertje Knipoog alleen die schweinde al toen ik dr kocht Cool wie weet binnekort in laten tolten door sanne... die heeft zon goed effect op haar!
Maarre ik begreep van ilse dat zij de 2e rit mee zou rijden (ook vanwege snelheid Knipoog ) dus dan kan sandra toch mooi de torsion in de 1e groep gebruiken?

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 09:05

Rilana, ik vind het prima hoor als er ook iemand met een appaloosa mee gaat! Gezellig toch en als dat betekend dat jij er ook kan zijn is het helemaal top OK dan!

Mail jij daar sandra zelf even over, om te vragen of zij het ook goed vind, of zal ik dat even doen?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 11:02

Roskur schreef:
Wow, dan is groep 1 met 6, en groep 2 met 10 als die appaloosa nog meegaat... Wow! Wel grote verschillen, maar ik vind het niet zo heel erg, ik hou op zich wel van kleinere groepjes. Bloos

Dat is inderdaad wel een groot verschil! Scheve mond

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 12:18

Ik vind het verschil ook wel erg groot... Zijn er mensen die dat echt een nadeel vinden? Misschien dat er dan geschoven kan worden?

Ik ga nu even treintijden puzzelen.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 12:27

Oud berichtje, maar wel handig met alle tijden voor degenen die met mij meerijden.:
----
@ Helen88: We hebben vanuit Groningen ongeveer 45 minuten rijden + station Wolvega vinden = een uur.
We moeten om 12 uur bij Foxan zijn, het is ongeveer 20 minuten van Wolvega naar Foxan.
Dus eh... als jij om +/- half 12 in Wolvega bent, zijn we ruim op tijd in Kuinre.

@Fenja en Sandorra: We vertrekken dus om ongveer half 11 uit Groningen. Als jullie dan ongeveer om die tijd op het station van Groningen zijn, moet alles lukken.

Ben jij er dan ook Imre?
-----

Goed dus: half 11 station Groningen > Fenja, Sandorra, Imre
half 12 station Wolvega > Helen
12 uur Kuinre > Alet, Imre, Helen, Fenja & Sandorra

Uiteraard breng ik ook weer naar station ed.
Benzinekosten splitten we evenredig (Helen dus minder dan de rest).
Drop en koekjes zijn welkom Vingers aflikken

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 12:37

Volgens mij is het verschil zo groot omdat in groep 2 mensen zitten die er niet op tijd kunnen zijn voor de eerste rit.

Ik vind het zelf niet echt een probleem trouwens, in groep 2 zitten ook meer mensen met eigen paarden dus het is ook niet dat er ineens veel meer paarden nodig zijn in die groep.

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 14:24

MarjoEisla schreef:
Ik weet hoe je je voelt hoor rilana met mijn schweinertje Knipoog alleen die schweinde al toen ik dr kocht Cool wie weet binnekort in laten tolten door sanne... die heeft zon goed effect op haar!
Maarre ik begreep van ilse dat zij de 2e rit mee zou rijden (ook vanwege snelheid Knipoog ) dus dan kan sandra toch mooi de torsion in de 1e groep gebruiken?

Tvistur sweinde ook toen ik hem kocht, maar had ook een duidelijke tölt, en ik krijg hem ook weleens, maar sinds kort ben ik zijn klikje verloren.

Hahahaha nou toen ik er laatst was en we samen reden gingen we behoooooooorlijk hard, maargoed, je kunt niet overal ster in zijn Knipoog

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 14:27

Nienke schreef:
Rilana, ik vind het prima hoor als er ook iemand met een appaloosa mee gaat! Gezellig toch en als dat betekend dat jij er ook kan zijn is het helemaal top OK dan!

Mail jij daar sandra zelf even over, om te vragen of zij het ook goed vind, of zal ik dat even doen?

Heb haar gisteravond daarover al gemaild, ze heeft er zin in Haha!
Ze weet het dus al.

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 14:33

Ok OK dan!

Ik ben benieuwd naar Tvistur trouwens! Rós kan overigens ook goed schweinen hoor, als ik niet genoeg mijn best doe Knipoog

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 14:46

Als je een goede stevige zit hebt, probeer hem dan zondag eens, 1e klas sweiner Haha!

Vooral in de bak, buiten met ruw terrein en verschil van ondergrond krijg je hem stukken in tölt, maar je kunt het vergelijken met een jong paard he, toen ik hem kocht was hij nogmaar pas onder het zadel, hij moet dus eingelijk nog 'groeien' en het leren, maarja dan moet ik dus ook beter mijn best gaan doen.

Tvistur is lief, maar als je een angstig persoon erop zet dan gaat die persoon knijpen en dan schiet ie weg [hoeft niet altijd, maar kán]

Maar je ziet hem zondag wel, hij zal ongetwijfeld lief gevonden worden, maar er zit wel iets in hem, beetje angst. Je zult het wel zien denk ik, vooral als hij vaststaat of je maakt ineens een heftige beweging of je wilt het zadel erop leggen.

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 14:51

ehm, nou niet gaan denken dat hij een vreselijke sweinende angsthaas is, die schrikt en wegrent en op hol zal slaan, hahahahahaha Haha!

Neejoh, hij is echt heel lief, alle angsten zitten hem naast het paard, zodra je erop zit is die angst verdwenen, en als je benen aanlegt gaat ie gelijk lopen, je hoeft hem bijvoorbeeld niet ineens flink aan te leggen, want dan ga je meteen in rengalop denk ik en dan zit jij achterop zijn kont Haha! Haha! Haha!

Zijn er nog meer die komen en vrijheidsdressuur kunnen met hun paardjes?

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:25

Klinkt spannend Rilana ik wil hem wel proberen Tong uitsteken

Rós was 'vroeger' ook zo, net een bommetje, maar als je er rustig op zit is er niks aan de hand.

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 16:27

lach me dood als hij geen stap meer gaat verzetten.
Dat heeft ie alleens gedaan namelijk, bij een vriendin van me.
Ik maar uitleggen hoe hij was, beetje erger maken enzo, en toen wou ze rijden, en toen stond ie stil, wou nietmeer vooruit. Ook niet met een schop.

Hij begreep het effe niet denk ik. Ik nam hem mee en toen liep ie wel, maf beest.

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 16:38

Die beesten zetten je ook altijd voor gek Clown

Ik heb wel eens gehad dat ik eerst had uit staan leggen hoe braaf Tandri wel niet was, er was een vriendinnetje mee die zou gaan rijden, maar ik ging er eerst even op....en hij gooide me er binnen een paar seconden weer af Nagelbijten / Gniffelen

Maar nou gaan we wel erg offtopic Tong uitsteken